Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2018 #37261 Del Skrevet 5. april 2018 Fyss! Da får Winza spise det opp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. april 2018 #37262 Del Skrevet 5. april 2018 Just now, Catalina Culès said: Hva er det jeg leser insektpizza..........skal bare ut å fange noen ..........Her håper det smaker Virker helt motbydelig om det er hele insekter på pizzaen, men om de hadde malt opp insektene slik man ikke så dem kunne det kanskje vært aktuelt. Er visst mye proteiner i insekter samtidig som det å spise insekter er mer bærekraftig enn å spise tradisjonelt kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. april 2018 #37263 Del Skrevet 5. april 2018 Ja, klart det. Du skal få denne Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. april 2018 #37264 Del Skrevet 5. april 2018 4 minutter siden, godjenten skrev: Virker helt motbydelig om det er hele insekter på pizzaen, men om de hadde malt opp insektene slik man ikke så dem kunne det kanskje vært aktuelt. Er visst mye proteiner i insekter samtidig som det å spise insekter er mer bærekraftig enn å spise tradisjonelt kjøtt. Jeg hadde aldri klart å spise det, ser skikkelig ekkelt ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2018 #37265 Del Skrevet 5. april 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fyss! Da får Winza spise det opp... Jeg hater insekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2018 #37266 Del Skrevet 5. april 2018 11 minutter siden, godjenten skrev: Virker helt motbydelig om det er hele insekter på pizzaen, men om de hadde malt opp insektene slik man ikke så dem kunne det kanskje vært aktuelt. Er visst mye proteiner i insekter samtidig som det å spise insekter er mer bærekraftig enn å spise tradisjonelt kjøtt. Hadde ikke hjulpet for min del. Hvis noen hadde sagt at jeg nå nettopp hadde spist oppmalte insekter, så hadde det kommet i rask retur igjen. 9 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ja, klart det. Du skal få denne Hoppe Takk. *snuse mistenksomt i tilfelle lureri* 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg hadde aldri klart å spise det, ser skikkelig ekkelt ut ja. Nemlig. 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg hater insekter Hihi....det vet du jo ikke. Har du forsøkt det kanskje? *ja, jeg selv har spist mange insekter ved lange sykkelturer* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2018 #37267 Del Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hadde ikke hjulpet for min del. Hvis noen hadde sagt at jeg nå nettopp hadde spist oppmalte insekter, så hadde det kommet i rask retur igjen. Takk. *snuse mistenksomt i tilfelle lureri* Nemlig. Hihi....det vet du jo ikke. Har du forsøkt det kanskje? *ja, jeg selv har spist mange insekter ved lange sykkelturer* Spiser ikke noe jeg forakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2018 #37268 Del Skrevet 5. april 2018 Hmm...synd at det ikke er mulig å skru av en bryter i ryggen..og begynne å forakte godterier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2018 #37269 Del Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hmm...synd at det ikke er mulig å skru av en bryter i ryggen..og begynne å forakte godterier. Eller vafler med brunost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. april 2018 #37270 Del Skrevet 5. april 2018 Det er forresten insekter i noe snop https://www.aftenposten.no/norge/i/L0MR9/Knuste-insekter-og-grisehud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2018 #37271 Del Skrevet 5. april 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det er forresten insekter i noe snop https://www.aftenposten.no/norge/i/L0MR9/Knuste-insekter-og-grisehud Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. april 2018 #37272 Del Skrevet 5. april 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hadde ikke hjulpet for min del. Hvis noen hadde sagt at jeg nå nettopp hadde spist oppmalte insekter, så hadde det kommet i rask retur igjen. 2 minutter siden, Catalina Culès said: Det er forresten insekter i noe snop https://www.aftenposten.no/norge/i/L0MR9/Knuste-insekter-og-grisehud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. april 2018 #37273 Del Skrevet 5. april 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Æsj Skal du slutte å spise snop nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2018 #37274 Del Skrevet 5. april 2018 ...ingen kommentar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 5. april 2018 #37275 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Endret 5. april 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2018 #37276 Del Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Skal du slutte å spise snop nå? Lol nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2018 #37277 Del Skrevet 5. april 2018 Lol nei her også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. april 2018 #37278 Del Skrevet 6. april 2018 Hu har kjøpt seg en rosa grise-grill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. april 2018 #37279 Del Skrevet 6. april 2018 Den er gruselig grisefin skal jeg si deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. april 2018 #37280 Del Skrevet 7. april 2018 Nå planlegger hun daten sin med Robert Stoltenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå