Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36921 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg bruker nesten aldri PC lenger, mye enklere og greiere med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2018 #36922 Del Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen jeg er jo ikke så kyndig at jeg vet om alt som skal/kan sjekkes. Det er ikke jeg heller! Men, det stopper ikke meg Sjekk vaktprogrammet i alle fall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36923 Del Skrevet 16. mars 2018 Har det. Null problemer sier det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36924 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå røyker hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36925 Del Skrevet 16. mars 2018 Ikke i dette livet nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36926 Del Skrevet 16. mars 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke i dette livet nei. Snuser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. mars 2018 #36927 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå ser hun på en dokumentar om Afrikas dyreliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36928 Del Skrevet 16. mars 2018 Neida, neida, men jeg legger merke til at @Eiliv stikker innom forumet igjen. Lenge siden sist nå. Alt vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 16. mars 2018 #36929 Del Skrevet 16. mars 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Neida, neida, men jeg legger merke til at @Eiliv stikker innom forumet igjen. Lenge siden sist nå. Alt vel? Hei! Ja, alt vel. Takk som spør. Hva sa den ene tørrfisken til den andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36930 Del Skrevet 16. mars 2018 9 minutter siden, Eiliv skrev: Hei! Ja, alt vel. Takk som spør. Hva sa den ene tørrfisken til den andre? Tørr du å fiske etter komplimenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. mars 2018 #36931 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå er hun på Hafjell for å ta seg en pinne for landet! Følgende gjester er invitert: @Arabella @Rumle @Aldrisur @skruf @An0nymBruker @Jerry Lee @Winza @Steinar40 @Rskre @Mann 42 @Caduceus @Xanthine @Drizzt @Catalina Culès @Bud Aune Sand Ari Behn Jan Fredrik Karlsen Tore Halvorsen Charter-Svein Linnea Myhre Else Kåss Furuseth Herborg Kråkevik Mia Gundersen Janne Formoe Per Sandberg Carl I Hagen Trine Skei Grande Erna Solberg Jens Stoltenberg Martin Kolberg Lars Sponheim Thomas Giertsen Knut Jørgen Røed Ødegaard Jan Tore Kjær John Arne Riise Petter Northug Hallgeir Kvadsheim Truls Svendsen Eyvind Hellstrøm Lars Monsen Jan Erik Larssen Tommy Steine Kathrine Sørland Solveig Kloppen Ingebjørg Bratland Katrine Moholt Jan Thomas Frank Løke Stayzman Dennis Vareide Lothepus Erlend Elias John Christian Elden Kari Jaquesson Vendela Kirsebom Liv Signe Navarsete Einar Gelius Jo Nesbø Zahid Ali Stian Blipp Line Verndal Trond Espen Seim Trond Fausa Aurvåg Henriette Steenstrup Katarina Flatland Christine Koht Charter-Hilde Cowboy-Laila Lillian Muller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36932 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Jeg aner ikke, men antar at den ene var nokså tørrvittig mot den andre. HVA?!? Tar du doktorgraden på kjendiser her inne eller? Endret 16. mars 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. mars 2018 #36933 Del Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg aner ikke, men antar at den ene var nokså tørrvittig mot den andre. HVA?!? Tar du doktorgraden på kjendiser her inne eller? Det kan jeg nok se for meg! Er ganske god på kjentfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36934 Del Skrevet 16. mars 2018 Du er ganske kjent selv også skal jeg si deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. mars 2018 #36935 Del Skrevet 16. mars 2018 Er jeg blitt kjendis? Når da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36936 Del Skrevet 16. mars 2018 Riktignok står det "Bosatt" ved ditt navn, men hele forumet kjenner deg skulle jeg tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36937 Del Skrevet 16. mars 2018 41 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på Hafjell for å ta seg en pinne for landet! Følgende gjester er invitert: @Arabella @Rumle @Aldrisur @skruf @An0nymBruker @Jerry Lee @Winza @Steinar40 @Rskre @Mann 42 @Caduceus @Xanthine @Drizzt @Catalina Culès @Bud Aune Sand Ari Behn Jan Fredrik Karlsen Tore Halvorsen Charter-Svein Linnea Myhre Else Kåss Furuseth Herborg Kråkevik Mia Gundersen Janne Formoe Per Sandberg Carl I Hagen Trine Skei Grande Erna Solberg Jens Stoltenberg Martin Kolberg Lars Sponheim Thomas Giertsen Knut Jørgen Røed Ødegaard Jan Tore Kjær John Arne Riise Petter Northug Hallgeir Kvadsheim Truls Svendsen Eyvind Hellstrøm Lars Monsen Jan Erik Larssen Tommy Steine Kathrine Sørland Solveig Kloppen Ingebjørg Bratland Katrine Moholt Jan Thomas Frank Løke Stayzman Dennis Vareide Lothepus Erlend Elias John Christian Elden Kari Jaquesson Vendela Kirsebom Liv Signe Navarsete Einar Gelius Jo Nesbø Zahid Ali Stian Blipp Line Verndal Trond Espen Seim Trond Fausa Aurvåg Henriette Steenstrup Katarina Flatland Christine Koht Charter-Hilde Cowboy-Laila Lillian Muller Og Harry fra hjemme alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 16. mars 2018 #36938 Del Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Og Harry fra hjemme alene? Riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36939 Del Skrevet 16. mars 2018 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Riktig. Og så er han og Hoppe med i Glamour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36940 Del Skrevet 16. mars 2018 Langt ifra, tøysegutter....for nå hopper Hoppe i seng og sier godnatt til dere alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå