Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Winza skrev:

Hadde fått meg en trimtur i hvert fall 

En veldig lang trimtur isåfall.  :laugh:  Så lang at du hadde glemt hva du egentlig var der for. 

5 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun på tur i skogen.

Det hørtes fint og stille ut. Bare meg...og meg. :jepp:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjenner jeg heldigvis ikke. :)  Godmorgen til Winza...og alle sammen når de en gang våkner til liv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Han kjenner jeg heldigvis ikke. :)  Godmorgen til Winza...og alle sammen når de en gang våkner til liv. 

Hvorfor heldigvis ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger ikke med på den serien. Det blir for langt for meg. Har den ikke snart vart i hundre år nå? ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg følger ikke med på den serien. Det blir for langt for meg. Har den ikke snart vart i hundre år nå? ;) 

30. Langt i fra hvor lenge days of our life osv har vart. Favoritt serien min, ser den fast

Der er en britisk såpeserie som har holdt på siden 1960 hvor hovedpersonen var på min alder når serien startet og nå er han i midten av 80 åra. Sykt å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. :)  En merkelig jobb er det å skulle leve et helt liv og late som at en er mange andre mennesker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er det. :)  En merkelig jobb er det å skulle leve et helt liv og late som at en er mange andre mennesker. 

De er glad i rollen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert...og de tjener til salt i grøten og en del andre ting også. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne. :)  P.s. dere som vet noe om dette cpu-bruk på maskinen. Hva går det ut på? 
I forbindelse med min beskyttelse der har jeg fått beskjed om at det er mistenkelig mye "ettellerannet"
som går UT fra min maskin; hva betyr dette? :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig gjerne. :)  P.s. dere som vet noe om dette cpu-bruk på maskinen. Hva går det ut på? 
I forbindelse med min beskyttelse der har jeg fått beskjed om at det er mistenkelig mye "ettellerannet"
som går UT fra min maskin; hva betyr dette? :klo: 

Hei. Jeg er ingen ekspert på dette. Sto det hva dette ettellerannet het?
Kanskje @Catalina Culès @Daryl Dixon @Winza eller @stan kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått hjelp @Hoppetaujenta? Har du sett inne på loggen på ditt sikkerhetsprogram, og sjekket om det er funnet trusler og om disse er satt i karantene?
(Jeg fant trojanere og andre ille ting som satt i karantene på min pc. Men jeg slettet de).

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et plutselig angrep av noe stort med høy risiko ja.... "Tingen" ble fjernet og nok en "rensing" fra min side
viste at det ikke var noen trusler på maskinen. Jeg er ikke kyndig, så jeg må stole på det vaktprogrammet mitt sier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du oppdatert alt som kan oppdateres før du kjørte disse vaktprogrammene dine hoppen?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...jeg har oppdatert alt som sier at det trenger å oppdateres. Jeg regner med at maskinen er ærlig med meg. :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...jeg har oppdatert alt som sier at det trenger å oppdateres. Jeg regner med at maskinen er ærlig med meg. :jolie: 

Jeg pleier å sjekke at alt faktisk er helt oppdatert når slikt skjer, for sikkerhets skyld. Før jeg kjører sjekk :jepp: 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg er jo ikke så kyndig at jeg vet om alt som skal/kan sjekkes. :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...