Rumle Skrevet 2. mars 2018 #36721 Del Skrevet 2. mars 2018 Apropos pus .. fikk du med deg at Maru har kommet i Guinness world records for den mest sette youtuuuuuubekatten?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #36722 Del Skrevet 2. mars 2018 Nei?!? Det fortjener den da i aller høyeste grad! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. mars 2018 #36723 Del Skrevet 2. mars 2018 Nå synger hun opera med @Rumle og @Arabella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. mars 2018 #36724 Del Skrevet 2. mars 2018 Hun skal også danse til dansebandmusikk av Ole Ivars med @Jerry Lee, @Dr. A. Kula og @An0nymBruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. mars 2018 #36725 Del Skrevet 2. mars 2018 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #36726 Del Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Nei?!? Det fortjener den da i aller høyeste grad! ikke sant? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2018 #36727 Del Skrevet 2. mars 2018 Jaaaaa @Gregor Clegane,Hoppe swinger i natten! Maru er virkelig den fineste katten jeg vet om, jeg ser ofte på ham. Og det var du som gjorde at jeg ble kjent med ham @Rumle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #36728 Del Skrevet 2. mars 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jaaaaa @Gregor Clegane,Hoppe swinger i natten! Maru er virkelig den fineste katten jeg vet om, jeg ser ofte på ham. Og det var du som gjorde at jeg ble kjent med ham @Rumle. Jaaaaaa! Han er så fantastisk skjønn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mars 2018 #36729 Del Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaaaaa! Han er så fantastisk skjønn Han er nydelig. Og det er Hoppe også der hun danser i sin vakre servicepikeuniform. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #36730 Del Skrevet 2. mars 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Han er nydelig. Og det er Hoppe også der hun danser i sin vakre servicepikeuniform. Mhmm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #36731 Del Skrevet 2. mars 2018 Å tusen takk skal dere ha alle sammen. Jeg er i sannhet spretten når dere først sier det på det viset ja. Jeg er fremdeles ikke helt enig med alt herr Gregorius skriver, men vi får jobbe med saken. Må nok snart i seng kan jeg kjenne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. mars 2018 #36732 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Nå synger hun opera med @Rumle og @Arabella. Vi synger denne: Angela Gheorghiu; "Casta diva"; Norma; Vincenzo Bellini Endret 2. mars 2018 av Arabella 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2018 #36733 Del Skrevet 3. mars 2018 Hu sitter og gremmes over noe hu ikke gjorde som hu burde ha gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mars 2018 #36734 Del Skrevet 3. mars 2018 Hu har spist Grandiosa til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2018 #36735 Del Skrevet 3. mars 2018 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hu har spist Grandiosa til frokost. Ja, det sku'kke "fordundre" meg mye... høh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2018 #36736 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg gremmes vel ikke vel. Har det helt bra jeg og har hatt stekte lofoten-fiskekaker, poteter, smeltet smør og grønnsaker til middag. Plutselig bare blir det noe selv om jeg hadde tenkt meg brødskiver. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2018 #36737 Del Skrevet 3. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg gremmes vel ikke vel. Har det helt bra jeg og har hatt stekte lofoten-fiskekaker, poteter, smeltet smør og grønnsaker til middag. Plutselig bare blir det noe selv om jeg hadde tenkt meg brødskiver. Go'e midda'n, det. Håper du koste deg. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2018 #36738 Del Skrevet 3. mars 2018 Det gjorde jeg. Har fylt varmeflaska mi og den ligger på magen under fleecejakka mi. Har det godt og varmt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2018 #36739 Del Skrevet 3. mars 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det gjorde jeg. Har fylt varmeflaska mi og den ligger på magen under fleecejakka mi. Har det godt og varmt. Du må passe på at det ikke blir så kaldt i huset at du får problemer med kjøleskapet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2018 #36740 Del Skrevet 3. mars 2018 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det gjorde jeg. Har fylt varmeflaska mi og den ligger på magen under fleecejakka mi. Har det godt og varmt. Flott. 😀 - Lettkledd her. Vedvarme er godt. Ja, og varmen fra kokkelering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå