Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36661 Del Skrevet 1. mars 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Isfiske er veldig ok, såfremt en har nok tøy, bålplass et sted hvor underlaget tåler det, grillede pølser med tilbehør og/eller en stor og god brødmatniste. Jeg er med på det. 1. Må regne med at bildet juger ja. De gjør som regel det, men smake skal jeg nå uansett. Kunne ha tenkt meg en skikkelig god bacalao hvis de kunne få til det. Kjempegod mat er det. 2. Takk for omtanken. Jeg har det bra og er varmt påkledd. Håper det står bra til hos deg også? 3. 1. Jeg blir med, og. 😀 2. Maten blir aldri så pen som på bilder. Men smaker jo godt, likevel. 😊 3. Godt å høre. 😊 - Takk. Helt greit. At det er litt kjølig plager meg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36662 Del Skrevet 1. mars 2018 Nå danser hun. Electric boogie er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36663 Del Skrevet 1. mars 2018 Han er god. Det er jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36664 Del Skrevet 1. mars 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Han er god. Det er jeg også. Så meld deg på en eller annen talentkonkurranse, da... 😊 I go'stolen her jeg gynger mens står og synger i konkurranse der på TV. Det er skøyeraktig, det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36665 Del Skrevet 1. mars 2018 30 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå isfisker hun på Toten. Nei, da. I Vællers (Valdres) me'n Viggo. Mens hu skrikekjerringa til Viggo gå helt av skaftet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36666 Del Skrevet 1. mars 2018 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så meld deg på en eller annen talentkonkurranse, da... Øøøø...jeg mente vel kanskje at jeg er en go`ing; for enkelte som er spesielt interessert i nisjeprodukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36667 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Øøøø...jeg mente vel kanskje at jeg er en go`ing; for enkelte som er spesielt interessert i nisjeprodukter. Hehe. Ok. Og, ja...en go'ing er du jo...når og hvis du vil. 😉 NiSSeprodukter, ja..alltid gøysomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36668 Del Skrevet 1. mars 2018 Blir vel ikke populært før sent i november igjen, men la gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36669 Del Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Blir vel ikke populært før sent i november igjen, men la gå. Tøysefant... ...nå kan du gå deg bort i snøværet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36670 Del Skrevet 1. mars 2018 Greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36671 Del Skrevet 1. mars 2018 Hu bakser og hu kaver der uti snø'n og det. Men uten ski og staver hu kommer ei av sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #36672 Del Skrevet 1. mars 2018 Fikk du hørt podcasten, hoppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36673 Del Skrevet 1. mars 2018 Nå har hun kjøpt seg ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36674 Del Skrevet 1. mars 2018 Nytt hoppetau er det også blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36675 Del Skrevet 1. mars 2018 En tur innom dette stedet skal hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36676 Del Skrevet 1. mars 2018 I tillegg skal hun være med Hellstrøm på restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mars 2018 #36677 Del Skrevet 1. mars 2018 Hu har kjøpt seg ny jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36678 Del Skrevet 1. mars 2018 3 timer siden, Rumle skrev: Fikk du hørt podcasten, hoppen? Ikke ennå, men den skal lyttes til. 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Hu bakser og hu kaver der uti snø'n og det. Men uten ski og staver hu kommer ei av sted. Ski og staver har jeg ikke eid siden jeg var barn...og da var det ikke mitt en gang. Jeg bare lånte. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Nå har hun kjøpt seg ny bil. JA! Tusen takk,- det hadde vært veldig fint! 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Nytt hoppetau er det også blitt. Det er alltid morsomt med nytt stash! 1 time siden, Gregor Clegane skrev: En tur innom dette stedet skal hun også. Veel, kanskje jeg skulle dratil et slikt sted for å finne en flaske av rusbrus som noen foreslo? Jeg har sett etter noe vodka-greier i butikkene, men der er det bare "cider" og noe annet graps. Ikke vet jeg. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: I tillegg skal hun være med Hellstrøm på restaurant. Nei, den karen hadde jeg ikke satt mine bein i! Liker`n ikke jeg. Bortsett fra det så ble jeg veldig lykkelig for en halvtime siden. Plutselig fikk jeg et syn for mitt indre øye. Et eller annet sted husket jeg at jeg hadde en slik...varmeting som man holder på....den er av gummi og en fyller varmt vann og sett i korken...og jeg husker ikke hva det heter, men en sånn en ligger nå i fanget mitt og..hehe..nesten maler som en katt. Murr... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36679 Del Skrevet 1. mars 2018 Å! Det heter varmeflaske! *husket det nå når jeg koste med og pratet til den lille klumpen* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #36680 Del Skrevet 1. mars 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå