Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Takk søte posedamen som forer meg med teskje helt uoppfordret. :klem: Den skal jeg høre på. 

Det er en link til radio under om den ikke skulle virke :)

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Nå skal jeg kose meg med nykjøpt bringebærbrus med isbiter....og fleecegenser utenpå meg selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vært så vel. Neida, jeg har "ordnet" og gjort fornuftige ting som måtte gjøres selv om det er
føykevær. NÅ derimot...er jeg trøttere enn jeg var for litt siden. Tøy er vasket og hengt til tørk.  Tørt tøy er lagt
sammen og plassert der det hører hjemme og tre plagg er sågar strøket pent. Alt dette på en vanlig onsdag tenk.
       :biggrin: Jeg er flink. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hadde det enda vært så vel. Neida, jeg har "ordnet" og gjort fornuftige ting som måtte gjøres selv om det er
føykevær. NÅ derimot...er jeg trøttere enn jeg var for litt siden. Tøy er vasket og hengt til tørk.  Tørt tøy er lagt
sammen og plassert der det hører hjemme og tre plagg er sågar strøket pent. Alt dette på en vanlig onsdag tenk.
       :biggrin: Jeg er flink. 

Du ER flink, Venn.  Men registrerer at du sover dårlig.  Du må få hvilt ut en gang.

Gå og legg deg. Nå!   😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg kan ikke sove på dagen vettu. Da blir døgnet snudd feil vei for min del. Kunne godt ha tenkt meg å sovne i titiden i ei uke og sove åtte timer i strekk hver natt. Det hadde kanskje ordnet mønsteret på plass igjen. Kanskje. :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, men jeg kan ikke sove på dagen vettu. Da blir døgnet snudd feil vei for min del. Kunne godt ha tenkt meg å sovne i titiden i ei uke og sove åtte timer i strekk hver natt. Det hadde kanskje ordnet mønsteret på plass igjen. Kanskje. :klo: 

Skal vel ikke si noe...jeg med verdens sykeste døgnrytme. Men, ja...kanskje fikk du justert deg inn.  ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å håpe. :) Jeg tror at det blir slik nå p.g.a. vinteren og manglende lysforhold. Jeg må ha det for å trives.
At det snart skrives første mars på almanakken...det gjør godt. Det er håp i hengende vårsnøre. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er lov å håpe. :) Jeg tror at det blir slik nå p.g.a. vinteren og manglende lysforhold. Jeg må ha det for å trives.
At det snart skrives første mars på almanakken...det gjør godt. Det er håp i hengende vårsnøre. :jepp: 

Mhm...går rette veien, men de sier kulde vil holde seg så det blir sein vår i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft!  "De" sier så mangt. Den som lever får se...som de gamle alltid sa og de fikk rett de. :jepp: 
Det skrives mye fordi de vil ha store overskrifter som folk kan kjøpe avisene deres p.g.a tror jeg. 
Jeg fortalte ordet om hvite og blå veiser som snart titter opp over alt. Da skal vi ta bilde istedenfor å plukke dem,
så forstyrrer vi dem opp til stor poster og har på veggen hele året. Ordet syns det var en knall idè. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se. Men får de rett BLIR det sein vår.   :lur:

" når skara'n bærer voksen mann Sankt Hans...DA blir'e sein vår ".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...begge deler. Den første  har jeg ikke sett i butikkene ennå, men jeg skal teste. :jepp: 
De siste var knusbedårende og er velkomne når som helst. :rodmer:  Jeg skal legge meg nå, så det passet bra.
Kan ligge i senga mi alle sammen. Natta og sov godt. zzz...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 timer siden, Catalina Culès skrev:

Nå spiser hun Bilderesultat for fjordland

Den kunne jeg tenkt meg å prøve, også.  :spise:

Men..bildet juger vel, som vanlig.  :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hoppisen, hvor enn du er,

vi håper du har det finfint der.

Og at du ikke fryser i dårlig vær,

men har på gode, varme klær.

:hug:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isfiske er veldig ok, såfremt en har nok tøy, bålplass et sted hvor underlaget tåler det, grillede pølser med tilbehør 
og/eller en stor og god brødmatniste. :jepp: Jeg er med på det.

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Den kunne jeg tenkt meg å prøve, også.  :spise:  Men..bildet juger vel, som vanlig.  :(

Må regne med at bildet juger ja. De gjør som regel det, men smake skal jeg nå uansett. 
Kunne ha tenkt meg en skikkelig god bacalao hvis de kunne få til det. Kjempegod mat er det. :jepp: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Hei, Hoppisen, hvor enn du er,

vi håper du har det finfint der.

Og at du ikke fryser i dårlig vær,

men har på gode, varme klær.

:hug:

Takk for omtanken. Jeg har det bra og er varmt påkledd. :jepp:  Håper det står bra til hos deg også? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...