Rumle Skrevet 28. februar 2018 #36641 Del Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Takk søte posedamen som forer meg med teskje helt uoppfordret. Den skal jeg høre på. Det er en link til radio under om den ikke skulle virke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36642 Del Skrevet 28. februar 2018 Takk. Nå skal jeg kose meg med nykjøpt bringebærbrus med isbiter....og fleecegenser utenpå meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36643 Del Skrevet 28. februar 2018 Av kjøring i snøføyk så sliten hu er. Hvile på senga, og så sovna hu der. ----> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36644 Del Skrevet 28. februar 2018 Hadde det enda vært så vel. Neida, jeg har "ordnet" og gjort fornuftige ting som måtte gjøres selv om det er føykevær. NÅ derimot...er jeg trøttere enn jeg var for litt siden. Tøy er vasket og hengt til tørk. Tørt tøy er lagt sammen og plassert der det hører hjemme og tre plagg er sågar strøket pent. Alt dette på en vanlig onsdag tenk. Jeg er flink. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36645 Del Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hadde det enda vært så vel. Neida, jeg har "ordnet" og gjort fornuftige ting som måtte gjøres selv om det er føykevær. NÅ derimot...er jeg trøttere enn jeg var for litt siden. Tøy er vasket og hengt til tørk. Tørt tøy er lagt sammen og plassert der det hører hjemme og tre plagg er sågar strøket pent. Alt dette på en vanlig onsdag tenk. Jeg er flink. Du ER flink, Venn. Men registrerer at du sover dårlig. Du må få hvilt ut en gang. Gå og legg deg. Nå! 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36646 Del Skrevet 28. februar 2018 Takk, men jeg kan ikke sove på dagen vettu. Da blir døgnet snudd feil vei for min del. Kunne godt ha tenkt meg å sovne i titiden i ei uke og sove åtte timer i strekk hver natt. Det hadde kanskje ordnet mønsteret på plass igjen. Kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36647 Del Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk, men jeg kan ikke sove på dagen vettu. Da blir døgnet snudd feil vei for min del. Kunne godt ha tenkt meg å sovne i titiden i ei uke og sove åtte timer i strekk hver natt. Det hadde kanskje ordnet mønsteret på plass igjen. Kanskje. Skal vel ikke si noe...jeg med verdens sykeste døgnrytme. Men, ja...kanskje fikk du justert deg inn. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36648 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er lov å håpe. Jeg tror at det blir slik nå p.g.a. vinteren og manglende lysforhold. Jeg må ha det for å trives. At det snart skrives første mars på almanakken...det gjør godt. Det er håp i hengende vårsnøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36649 Del Skrevet 28. februar 2018 " Tante Hoppis du må sove onkli' vøtt. Ikke sånn med ene øyet ditt på gløtt! " - mvh S.T. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36650 Del Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er lov å håpe. Jeg tror at det blir slik nå p.g.a. vinteren og manglende lysforhold. Jeg må ha det for å trives. At det snart skrives første mars på almanakken...det gjør godt. Det er håp i hengende vårsnøre. Mhm...går rette veien, men de sier kulde vil holde seg så det blir sein vår i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36651 Del Skrevet 28. februar 2018 Pfft! "De" sier så mangt. Den som lever får se...som de gamle alltid sa og de fikk rett de. Det skrives mye fordi de vil ha store overskrifter som folk kan kjøpe avisene deres p.g.a tror jeg. Jeg fortalte ordet om hvite og blå veiser som snart titter opp over alt. Da skal vi ta bilde istedenfor å plukke dem, så forstyrrer vi dem opp til stor poster og har på veggen hele året. Ordet syns det var en knall idè. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 28. februar 2018 #36652 Del Skrevet 28. februar 2018 Ja, vi får se. Men får de rett BLIR det sein vår. " når skara'n bærer voksen mann Sankt Hans...DA blir'e sein vår ". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36653 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er jo helt sant det ja. Me lyt sjå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. februar 2018 #36654 Del Skrevet 28. februar 2018 Nå spiser hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. februar 2018 #36655 Del Skrevet 28. februar 2018 Nå har hun fått besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #36656 Del Skrevet 28. februar 2018 Wow...begge deler. Den første har jeg ikke sett i butikkene ennå, men jeg skal teste. De siste var knusbedårende og er velkomne når som helst. Jeg skal legge meg nå, så det passet bra. Kan ligge i senga mi alle sammen. Natta og sov godt. zzz... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36657 Del Skrevet 1. mars 2018 16 timer siden, Catalina Culès skrev: Nå spiser hun Den kunne jeg tenkt meg å prøve, også. Men..bildet juger vel, som vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2018 #36658 Del Skrevet 1. mars 2018 Hei, Hoppisen, hvor enn du er, vi håper du har det finfint der. Og at du ikke fryser i dårlig vær, men har på gode, varme klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 1. mars 2018 #36659 Del Skrevet 1. mars 2018 Nå isfisker hun på Toten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #36660 Del Skrevet 1. mars 2018 Isfiske er veldig ok, såfremt en har nok tøy, bålplass et sted hvor underlaget tåler det, grillede pølser med tilbehør og/eller en stor og god brødmatniste. Jeg er med på det. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Den kunne jeg tenkt meg å prøve, også. Men..bildet juger vel, som vanlig. Må regne med at bildet juger ja. De gjør som regel det, men smake skal jeg nå uansett. Kunne ha tenkt meg en skikkelig god bacalao hvis de kunne få til det. Kjempegod mat er det. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Hei, Hoppisen, hvor enn du er, vi håper du har det finfint der. Og at du ikke fryser i dårlig vær, men har på gode, varme klær. Takk for omtanken. Jeg har det bra og er varmt påkledd. Håper det står bra til hos deg også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå