Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Hun er nå lei av maset og har dratt her for å få litt fred

Det var litt langt syns jeg. :jolie: Går inn på matlageret på cafèen heller jeg. Der er det både stille og kjølig. :) 

26 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Nå har hun funnet frem fristelser til kveldskos

69525983.jpg?imageId=69525983&x=0.281690

De var seriøst fine. Både koppene og innholdet. :rodmer:  Mumrik`koppen er min.

17 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Som hun skal ha til denne.

Åååååååååååååååååå........ :daane:  Jeg har faktisk ikke kommet så langt som til butikken i kveld, men i morgen... :lur: 

12 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Det stemmer... Og så skal hun kose litt med disse søtingene.

Det går jeg med på. :jepp: 

7 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Hun driver nå og forklarer eksperimentell fysikk til denne fyren. 

Det er ikke osten, så da er heller ikke det der meg. :nei: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ei seng med deilig dyne på

ligger :hoppe: og sover søtt nå.    

:rope:  ÖPPNE ESTER! HÖ'RRU, ESTER?!   :edie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt lang tid før lyden nådde meg, men...her er jeg. :)  Godmorgen til Jerry som sover søtt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe ang. bil. :klo:  Nå i kulda når jeg starter opp etter en natt, kommer det sånn høy skwikelyd fra motoren. Hva er det egentlig? I starten kommer den også når jeg girer på de laveste girene i forhold til rundkjøring etc. Noen som vet hva dette kan være? Er nokså sikker på at det ikke er noe galt med motoren, for andre biler jeg har hatt har gjort det samme...om vinteren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det tok litt lang tid før lyden nådde meg, men...her er jeg. :)  Godmorgen til Jerry som sover søtt. 

God formiddag, Hoppis.  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til Lee og ja, Rumlen er selvfølgelig prøvesmaker her også. Ingen har smaksløker som deg, min venn. :tommelopp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg lurer på noe ang. bil. :klo:  Nå i kulda når jeg starter opp etter en natt, kommer det sånn høy skwikelyd fra motoren. Hva er det egentlig? I starten kommer den også når jeg girer på de laveste girene i forhold til rundkjøring etc. Noen som vet hva dette kan være? Er nokså sikker på at det ikke er noe galt med motoren, for andre biler jeg har hatt har gjort det samme...om vinteren. 

Hei og god lørdag Hoppetaujenta og alle dere andre :klemmer:  Her tror jeg at du kan få svært gode ekspertsvar fra @Daryl Dixon og @Gregor Clegane :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm...? Viftereima som...bare er litt klagete fordi det er kaldt liksom?  :klo: 

Tja...hører det stadig vekk på biler om vinteren og har hatt det sjøl på en bil.

Men andre enn meg får gi rett svar, jeg er nesten blank når det gjelder slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Daryl Dixon

Jeg troooor og det kan være viftereima. Kan lite om bil selv. Men det er som oftest viftereima som lager slike hylelyder. Og de fleste materialer endrer seg litt i kulde, trekker seg sammen eller blir hardere, og da kan det komme litt ulyder før reima blir varm.. sier min logiske tenkning i allefall. :vetikke: om den først har begynt å lage ulyd ville jeg sjekket det før du står med en bil som ikke vil starte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...