Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2018 #36141 Del Skrevet 7. februar 2018 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Om du ikke består kokkeleringsprøven, ja...vet du vil gjøre ditt beste og slippe nedgraving... Så hva vil du mekke for å imponere? Hæ? Høhø...jeg kan da ikke klare å imponere Jerry med matlaging. Han er jo selveste Kong Jerry av gryteland! Tror faktisk at jeg forsøker å logge meg av og finne en tidlig seng i kveld. Jeg er trøtt etter lite søvn i natta som var. Natta godtfolk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. februar 2018 #36142 Del Skrevet 7. februar 2018 Hun sitter nå og ser ut over sitt rike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. februar 2018 #36143 Del Skrevet 7. februar 2018 Nå spiser hun potetgull i sovende tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. februar 2018 #36144 Del Skrevet 8. februar 2018 Er nok snart morrakaffe og brunostbrødskiver på HoppeTrollet nå... Go'este morra'n. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #36145 Del Skrevet 8. februar 2018 9 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Hun sitter nå og ser ut over sitt rike Å ja, gjerne det, Balian. 8 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå spiser hun potetgull i sovende tilstand. Det er alltid godt med potetgull, men oppi senga mi kommer det ikke sånn. Soving på smuler neitakk, men ellers er det ok. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Er nok snart morrakaffe og brunostbrødskiver på HoppeTrollet nå... Go'este morra'n. Straks nå, Jerry og flotteste mårran til deg og dine medskribenter også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. februar 2018 #36146 Del Skrevet 8. februar 2018 Nå spiser hun frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #36147 Del Skrevet 8. februar 2018 Min reddende engel. Tusen takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. februar 2018 #36148 Del Skrevet 8. februar 2018 Bare hyggelig Håper det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #36149 Del Skrevet 8. februar 2018 Mat er alltid godt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. februar 2018 #36150 Del Skrevet 8. februar 2018 Nå er hun i Serbia sammen med Thomas og Harald, for å ha konkurrere med dem i testikkelspising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. februar 2018 #36151 Del Skrevet 8. februar 2018 Akkurat nå hopper hun tau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. februar 2018 #36152 Del Skrevet 8. februar 2018 Nå har hun kjøpt seg litt utstyr til OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 #36153 Del Skrevet 8. februar 2018 13 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun i Serbia sammen med Thomas og Harald, for å ha konkurrere med dem i testikkelspising. NEI! 5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Akkurat nå hopper hun tau Avslappet stil må jeg si. 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Nå har hun kjøpt seg litt utstyr til OL Greit, jeg skal ikke protestere på denne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. februar 2018 #36154 Del Skrevet 8. februar 2018 Noen som skal følge med på OL? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. februar 2018 #36155 Del Skrevet 9. februar 2018 Nå er hun på besøk hos @An0nymBruker. De spiller kort og drikker whisky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2018 #36156 Del Skrevet 9. februar 2018 :GC: det vet du at bare er tull. Sola: jeg har satt maskinen min på opptak så jeg får se åpningen i alle fall, i tilfelle det skulle vise seg å bli artistisk. Kommer nok ikke til å følge med spesielt, men slipper vel ikke helt unna grunnet oppdateringer på nyhetene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #36157 Del Skrevet 9. februar 2018 8 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på besøk hos @An0nymBruker. De spiller kort og drikker whisky. Neida Vi drikker pærebrus og @Jerry Lee og du kom innom for å smake litt southern comfort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2018 #36158 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Neida Vi drikker pærebrus og @Jerry Lee og du kom innom for å smake litt southern comfort Kommer i fulleste farten jeg kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. februar 2018 #36159 Del Skrevet 9. februar 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Kommer i fulleste farten jeg kan. Fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2018 #36160 Del Skrevet 9. februar 2018 Nå ligger på magan og angrer på at hu ba om spanking i en annen tråd..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå