AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #581 Del Skrevet 12. mars 2016 Anonymkode: 3af29...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #582 Del Skrevet 12. mars 2016 Haijj! Nå er jeg ferdig med å lørdagsbutikke meg. Jeg har kjøpt de nye vaffel-sørlandschipsene med rømme og pepper. Som vanlig er posen halvfull og om en tenker at hver skive nå er omtrent gjennomsiktig fordi det er så mange huller der; får vi nesten halvparten så lite chips nå? Til samme prisen? Den er akkurat like god som all annen sørlandschips. Så er det sagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #583 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Haijj! Nå er jeg ferdig med å lørdagsbutikke meg. Jeg har kjøpt de nye vaffel-sørlandschipsene med rømme og pepper. Som vanlig er posen halvfull og om en tenker at hver skive nå er omtrent gjennomsiktig fordi det er så mange huller der; får vi nesten halvparten så lite chips nå? Til samme prisen? Den er akkurat like god som all annen sørlandschips. Så er det sagt. Har du sendt saken til Solveig Barstad og spurt? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #584 Del Skrevet 12. mars 2016 Hei Lille Hoppa. Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #585 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei Lille Hoppa. Anonymkode: 3af29...14d Hun er da ikke liten, men stor! Stor på humor, stor på raushet, stor på omtanke for andre og sist men ikke minst størst av alle på anntall innlegg på kg. Sånn er det med en saken, altså. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #586 Del Skrevet 12. mars 2016 Wow... Hei alle sammen uansett. Jeg har ikke snakket med Barstad, ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #587 Del Skrevet 12. mars 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Wow... Hei alle sammen uansett. Jeg har ikke snakket med Barstad, ennå. Gjør det, så får vi fulle poser heretter, dobbelt eller trippelt med kalorier. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #588 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja...for det trenger vi? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #589 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja...for det trenger vi? Hvorfor er du alltid dratt videre når vi andre kommer hit ikke så kjapp........ (Tenke for seg selv, hm, kanskje hun bruker Libress med vinder, og flyr avsted fra tråd til tråd..... ) Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #590 Del Skrevet 12. mars 2016 Så, så, lille venn, jeg er her jo. *trøsteklem* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #591 Del Skrevet 12. mars 2016 BLACK-OPS NASA alien Counter-terrorism hacking president password sniper spy 1984 Anonymkode: 3af29...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #592 Del Skrevet 12. mars 2016 Håper at jeg vinner i lotto i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #593 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg har også veldig lyst til å vinne i Lotto i kveld! Det hadde jammen vært på tide... Doomsday Illuminati president submarine virus NASA alien Firefly 1984 Anonymkode: 3af29...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #594 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er greit det. Du kan få en av de mindre gevinstene, så skåner jeg deg fra den store som er litt vanskelig å håndtere. Men...har du levert da? Det er liksom første bud i den anledning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #595 Del Skrevet 12. mars 2016 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så, så, lille venn, jeg er her jo. *trøsteklem* 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Håper at jeg vinner i lotto i kveld. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også veldig lyst til å vinne i Lotto i kveld! Det hadde jammen vært på tide... Doomsday Illuminati president submarine virus NASA alien Firefly 1984 Anonymkode: 3af29...14d Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Det er greit det. Du kan få en av de mindre gevinstene, så skåner jeg deg fra den store som er litt vanskelig å håndtere. Men...har du levert da? Det er liksom første bud i den anledning. Man får så mye penger som man trenger, tildelt fra oven. Å ønske seg eller håpe på noe ekstra, er helt bortkastet tankearbeid. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #596 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Tja...jeg er ikke helt sikker på at alle som vinner har fortjent det og om det er fra oven eller fra helt andre steder. Leste for ikke så lenge siden om en mangemillionær som vant noen millioner. Det var knapt så han leet på øyelokket. Hadde jeg vært gevinstminister, så hadde rettferdigheten stått øverst. De STORE gevinstene hadde blitt delt opp, så flere kunne gledet seg over en ekstra sum i banken. ...og folk som hadde vunnet en større gevinst hadde vinnerkarantene i ett år eller to. Jeg hadde sett i min orakel-spillekule og styrt gevinst unna dem som bare kastet bort pengene på fyll og fest, overfladiskhet og unødvendigheter. Det hadde sikkert ikke blitt populært for enkelte grupper, men desto mer for andre grupper som vanligvis ikke vinner noe som helst. *drømme seg videre inn i den store og gode gjerningen* Endret 12. mars 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #597 Del Skrevet 12. mars 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tja...jeg er ikke helt sikker på at alle som vinner har fortjent det og om det er fra oven eller fra helt andre steder. Leste for ikke så lenge siden om en mangemillionær som vant noen millioner. Det var knapt så han leet på øyelokket. Hadde jeg vært gevinstmenister, så hadde rettferdigheten stått øverst. De STORE gevinstene hadde blitt delt opp, så flere kunne gledet seg over en ekstra sum i banken. ...og folk som hadde vunnet en større gevinst hadde vinnerkarantene i ett år eller to. Jeg hadde sett i min orakel-spillekule og styrt gevinst unna dem som bare kastet bort pengene på fyll og fest, overfladiskhet og unødvendigheter. Det hadde sikkert ikke blitt populært for enkelte grupper, men desto mer for andre grupper som vanligvis ikke vinner noe som helst. *drømme seg videre inn i den store og gode gjerningen* En psykolog jeg jobbet sammen med for en del år siden var helt klar på at det skulle ikke være lov at ett menneske vant mer enn noen få mill. Om gangen fordi det ikke er sunt for noe menneske å vinne drøssevis av med millioner. Jeg vinner ikke i kveld, for jeg har ikke spilt. Onsdagslottoen vinner jeg minstepremien på noen ganger, den liker jeg best., Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #598 Del Skrevet 12. mars 2016 Helt enig med den psykologen. Vi har ikke godt av å få livet snudd på hodet på det viset. Selv om jeg aldri vinner, så har jeg levert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #599 Del Skrevet 12. mars 2016 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Helt enig med den psykologen. Vi har ikke godt av å få livet snudd på hodet på det viset. Selv om jeg aldri vinner, så har jeg levert. veslejenta er tilbake! Kan ikke vinne uten å delta. Håp i hengende snøre, veit du vel? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2016 #600 Del Skrevet 12. mars 2016 Jupp. Og jeg liker å fiske. Nå er det nyheter på teve. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå