Rumle Skrevet 4. mars 2016 #181 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3af29...14d Man skal ikke sooooooooooooooooove bort hoppenatten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #182 Del Skrevet 4. mars 2016 Best av alt er en Rumle som ikke mumler! (Og hun fixer seg?) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2016 #183 Del Skrevet 4. mars 2016 kan nok ikke love at jeg ikke mumler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 #184 Del Skrevet 4. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan vite hvor Hoppe hopper. Ingen kan vite hvor Hoppe stopper. Anonymkode: 3af29...14d Ingen kan vite hvor Hoppe mopper. (når hun gjør rent gulvene) Ingen kan vite hvor Hoppe bop`er. (når hun hører dertil egnet musikk og forsøker å holde rytmen) Ingen kan vite når Hoppe popper. (popcorn) 10 minutter siden, Rumle skrev: I så fall tar jeg tilbake alle fredags-gledeshyl med skambøyd nakke og mere til! Neida, neida, hyl i vei og kos deg du. Jeg har det helt fint og.....jeg beholder den klemmen om du ikke har stort i mot det. 9 minutter siden, Rumle skrev: Bedre med en hoppe i hånden, enn ti på taket Næmmenialledagerda? Er det DU som driver å holder meg i hånden innimellom? Koselig det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #185 Del Skrevet 4. mars 2016 For sen, igjen, hun har hoppet videre på eventyr. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2016 #186 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: --- Neida, neida, hyl i vei og kos deg du. Jeg har det helt fint og.....jeg beholder den klemmen om du ikke har stort i mot det. Næmmenialledagerda? Er det DU som driver å holder meg i hånden innimellom? Koselig det. Så klart er det meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 #187 Del Skrevet 4. mars 2016 Alle barna hadde bamser - unntatt Hoppe.....hun hadde Brumle (det var vel ikke helt rimsk riktig, med det er meningen som teller) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2016 #188 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Alle barna hadde bamser - unntatt Hoppe.....hun hadde Brumle (det var vel ikke helt rimsk riktig, med det er meningen som teller) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 #189 Del Skrevet 4. mars 2016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mars 2016 #190 Del Skrevet 4. mars 2016 Nå tusler jeg for å se på house of cards .. ny sesong eeeeeeeeeeeeendelig! Ha en fin kveld - alle som hopper - og alle andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 #191 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg er i sesong to nå og ser meg opp litt før jeg går i gang med siste house of cards. Skal det være litt popcorn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #192 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er i sesong to nå og ser meg opp litt før jeg går i gang med siste house of cards. Skal det være litt popcorn? Ja takk! Kan du hjelpe til litt i denne leken når du får tid? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #193 Del Skrevet 5. mars 2016 Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #194 Del Skrevet 5. mars 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er i sesong to nå og ser meg opp litt før jeg går i gang med siste house of cards. Skal det være litt popcorn? Ingen kan vite hvor Hoppe mopper. (når hun gjør rent gulvene) Ingen kan vite hvor Hoppe bop`er. (når hun hører dertil egnet musikk og forsøker å holde rytmen) Ingen kan vite når Hoppe popper. (popcorn) Neida, neida, hyl i vei og kos deg du. Jeg har det helt fint og.....jeg beholder den klemmen om du ikke har stort i mot det. Næmmenialledagerda? Er det DU som driver å holder meg i hånden innimellom? Koselig det. Er der moppevalsen dere holder på med her i signaturfeltet ditt? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #195 Del Skrevet 5. mars 2016 Hvor er Hoppetaujenta nå? Hmmm.. jeg tenker at hun akkurat nå ligger og lader opp til morgendagens Hopp og Sprell! Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #196 Del Skrevet 5. mars 2016 Er hun med om synger her? Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #197 Del Skrevet 5. mars 2016 Anonymkode: e7763...421 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #198 Del Skrevet 5. mars 2016 Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #199 Del Skrevet 5. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e7763...421 Kan være en slektning til Pippi Langstrømpe? Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2016 #200 Del Skrevet 5. mars 2016 Takk for fin lørdagsmusikk! Jeg flirer og småhopper mens jeg skriver. Vi er alle i slekt med pippi, så er det sagt. Altså er vi alle i slekt med hverandre også og dette er et slektstreff - velkommen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå