Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #601 Del Skrevet 3. juli 2018 Noen graver med liten gravemaskin og skal fikse hagen sin, ei holder på å male i stua og alle vinduene står åpne og resten er stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2018 #602 Del Skrevet 3. juli 2018 Gressklippermannen spiller gitar og synger i fylla. Naboa stusser hekken min, så nå går jeg for å slå gresset hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 3. juli 2018 #603 Del Skrevet 3. juli 2018 De vanner selv om det er vanningsforbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 3. juli 2018 #604 Del Skrevet 3. juli 2018 De har ferie og har reist hjem til hjemlandet sitt så det betyr at jeg har hagen heeeelt for meg selv (siden vi deler hage) og jeg kan ligge og kose meg i finværet når jeg vil uten å ha de hengende over meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 3. juli 2018 #605 Del Skrevet 3. juli 2018 Aner ikke, men ungene deres holder visst på å drepe hverandre, så de passer i alle fall ikke på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merennok2007 Skrevet 3. juli 2018 #606 Del Skrevet 3. juli 2018 Roper til hverandre og kaller hverandre ting jeg ikke skal skrive her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 3. juli 2018 #607 Del Skrevet 3. juli 2018 De sitter og røyker i bakgården mens de tilsynelatende snakker om noe veldig morsomt. Tror de er polakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå