Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #581 Del Skrevet 26. desember 2017 De har storfamiliebesøk med smått og stort som snakker og ler. Koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. desember 2017 #582 Del Skrevet 26. desember 2017 Helt dødt her, virker ikke som om noen er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 26. desember 2017 #583 Del Skrevet 26. desember 2017 Naboparet er hjemme hos familien i Litauen så her er det knepptyst i 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. desember 2017 #584 Del Skrevet 27. desember 2017 Måker snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #585 Del Skrevet 27. desember 2017 Rusler arm i arm til bilen sin, antagelig på vei til dagens cafèbesøk. De er søte sammen de to eldste i området her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. januar 2018 #586 Del Skrevet 4. januar 2018 Måker snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 4. januar 2018 #587 Del Skrevet 4. januar 2018 Aner ikke.. skal jeg banke på å spørre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #588 Del Skrevet 25. januar 2018 Hakker is på trappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 25. januar 2018 #589 Del Skrevet 25. januar 2018 De prøver å flytte sauer og geiter fra ett beite til et annet. Haha, det er bedre enn tv! Halvparten fant et beite sånn halvveis, og de lar seg ikke flytte på. Åh dette skulle jeg ha filmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 5. februar 2018 #590 Del Skrevet 5. februar 2018 Sitter helt sikkert å studerer veggene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #591 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg aner ikke, de har stort sett gardinene for. De er alkoholikere (i det minste alkohol-likere) så kanskje i bakrus.. eller fulle.. De andre naboene jobber veit jeg. De tredje tør jeg ikke se på engang, for mannen går rundt naken i huset sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #592 Del Skrevet 8. februar 2018 Ser ut som at rydd/kast er i anmarsj. De har en liten tilhenger bak på bilen sin og har begynt å laste opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. februar 2018 #593 Del Skrevet 9. februar 2018 Han har satt bilen sin til å svive på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2018 #594 Del Skrevet 9. februar 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Han har satt bilen sin til å svive på tomgang.. Min prøver å trenge igjennom panserisen som dekker den. <--- slemt av meg å le. Sleit med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. februar 2018 #595 Del Skrevet 9. februar 2018 44 minutter siden, Jerry Lee skrev: Min prøver å trenge igjennom panserisen som dekker den. <--- slemt av meg å le. Sleit med det samme. Litt slemt å le, men jeg gjør det sammen. Har slitt med slikt i mange år, men nå har jeg en sånn moderne bil hvor jeg skrur på varmen via mobilen og kommer ut til en varm og isfri bil. Når naboen min da står parkert 2 meter unna og skraper til han blir svett så ler jeg litt inni meg faktisk 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. februar 2018 #596 Del Skrevet 9. februar 2018 4 minutter siden, Wenda skrev: Litt slemt å le, men jeg gjør det sammen. Har slitt med slikt i mange år, men nå har jeg en sånn moderne bil hvor jeg skrur på varmen via mobilen og kommer ut til en varm og isfri bil. Når naboen min da står parkert 2 meter unna og skraper til han blir svett så ler jeg litt inni meg faktisk 🙈 Nabo'n dengte sånn på isen at jeg var redd bilen skulle falle sammen mens ismodellen ble stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. februar 2018 #597 Del Skrevet 9. februar 2018 15 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nabo'n dengte sånn på isen at jeg var redd bilen skulle falle sammen mens ismodellen ble stående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. mars 2018 #598 Del Skrevet 6. mars 2018 løper inn etter mobilen som de glemte hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria Montgomery Skrevet 28. april 2018 #599 Del Skrevet 28. april 2018 Ute å jobber i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 28. april 2018 #600 Del Skrevet 28. april 2018 ^^ Det gjør min også (som også er huseier), med et bråkete motorredskap (løvblåser tror jeg). Håper han blir ferdig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå