Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #461 Del Skrevet 10. juni 2017 Tror at alle mine naboer slapper av, for her er det stille akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 11. juni 2017 #462 Del Skrevet 11. juni 2017 Ofrer en geit til Satan, evt. har heftig sex. Vet ikke hva som er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. juni 2017 #463 Del Skrevet 11. juni 2017 Står på verandaen og røyker. Akkurat som meg. Han vinka til hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. juni 2017 #464 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg fikk sånn kjeft for å nevne henne til stadighet... Men NaboDama friserer hekken min mot betaling til NabodameDattera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 13. juni 2017 #465 Del Skrevet 13. juni 2017 Det er ikke akkurat nå, men søndag kveld kl 22 sto hun ute og klippa hekken. Jeg tror hun har OCD på den hekken og sitter inne og venter på to sekunder uten regn. Hagen hennes er perfekt, som får vår til å se ut som en jungel siden det har regna i en uke og plenen er for våt til å klippes og vi ikke er like maniske med hekkene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 13. juni 2017 #466 Del Skrevet 13. juni 2017 Nå er det ingen naboer å se, så regner med at de enten er på jobb eller sitter inne og sløver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. juni 2017 #467 Del Skrevet 13. juni 2017 Vet ikke, kan verken se eller høre de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #468 Del Skrevet 13. juni 2017 Plenklipping på gang her. Ellers stille nabolag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. juni 2017 #469 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Han som ødela gressklipper'n sin lurte på om vi kan spleise på en ny..... Eeh..nei! Trur ikke det, gitt. Jeg HAR en god og sterk en som tåler juling. Den må han gjerne låne. Men jeg sponser ikke hans nye. Endret 14. juni 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 14. juni 2017 #470 Del Skrevet 14. juni 2017 De spiller gitar på terassen i hagen.....jeg kan nesten hele teksten , og sitter her for meg selv å synger. Helt sommerfantastisk.......er det....We got nothing in common...breakfast at Tiffanys... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 14. juni 2017 #471 Del Skrevet 14. juni 2017 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Han som ødela gressklipper'n sin lurte på om vi kan spleise på en ny..... Eeh..nei! Trur ikke det, gitt. Jeg HAR en god og sterk en som tåler juling. Den må han gjerne låne. Men jeg sponser ikke hans nye. Har du hørt....så gale.... Du verden....noen mennesker er helt ubetalelige. Hele det hverdagscenarioet....så skal du spleise....skulle du liksom betale for underholdningen...Takk @Jerry Lee denne går det ikke ann å glemme sånn uten videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. juni 2017 #472 Del Skrevet 15. juni 2017 18 timer siden, fiole skrev: Har du hørt....så gale.... Du verden....noen mennesker er helt ubetalelige. Hele det hverdagscenarioet....så skal du spleise....skulle du liksom betale for underholdningen...Takk @Jerry Lee denne går det ikke ann å glemme sånn uten videre Verste var jo at han ville kjøpe maken til den han brant opp. " Den var jo så god! " Ok... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #473 Del Skrevet 15. juni 2017 Borti gata her gjør de alt som kan gjøres i og rundt et hus samtidig. Megaoppussing tror jeg. Alle vinduer åpne, noen skiftes ut, kvalifisert personell som spiller høy radiomusikk og biler med store reklamer på. Kjøkkenfornyer og baderomfikser. Kan de ha vunnet, eller bare ha pantet veldig mange tomflasker dette året? Sikkert forventningsfullt og morsomt for dem som bor der dette. Lykke til naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 15. juni 2017 #474 Del Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Verste var jo at han ville kjøpe maken til den han brant opp. " Den var jo så god! " Ok... Fantastisk, goe kål det pling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 15. juni 2017 #475 Del Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Borti gata her gjør de alt som kan gjøres i og rundt et hus samtidig. Megaoppussing tror jeg. Alle vinduer åpne, noen skiftes ut, kvalifisert personell som spiller høy radiomusikk og biler med store reklamer på. Kjøkkenfornyer og baderomfikser. Kan de ha vunnet, eller bare ha pantet veldig mange tomflasker dette året? Sikkert forventningsfullt og morsomt for dem som bor der dette. Lykke til naboer. Kanskje er det Sinnasnekkeren som er på besøk siden så mye skjer paralellt tenker jeg. Det er vel ikke så vanlig å få det til å klaffe slik i det virkelige liv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #476 Del Skrevet 15. juni 2017 Sikkert arv eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 15. juni 2017 #477 Del Skrevet 15. juni 2017 På 11.06.2017 den 18.34, Jerry Lee skrev: Jeg fikk sånn kjeft for å nevne henne til stadighet... Men NaboDama friserer hekken min mot betaling til NabodameDattera. Er det noen som ikke tåler at du har en nabo kjæreste her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. juni 2017 #478 Del Skrevet 15. juni 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Er det noen som ikke tåler at du har en nabo kjæreste her Hun er ikke kjæreste! Men i en annen tråd fikk jeg..av noen som tydelig følger meg overalt...kjeft for å nevne henne. Hun finnes ikke, nemlig...i følge den personen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 15. juni 2017 #479 Del Skrevet 15. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hun er ikke kjæreste! Men i en annen tråd fikk jeg..av noen som tydelig følger meg overalt...kjeft for å nevne henne. Hun finnes ikke, nemlig...i følge den personen. Slik å forstå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. juni 2017 #480 Del Skrevet 16. juni 2017 Nå tasser'a rundt i hagen sin. Setter seg og tisser litt. Lytter etter fuglene som har morrakonsert. Jager plutselig noe jeg ikke ser. Hu er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå