fiole Skrevet 3. juni 2017 #441 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ikke god venn, men god nabo er han vel. Bare ikke alltid like lur. Trist at han plutselig fikk en ekstrautgift, men...selvforskyldt. Klarer du å holde deg alvorlig neste gang du snakker med han da jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #442 Del Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Klarer du å holde deg alvorlig neste gang du snakker med han da jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter Ja...må jo det. Han er en hyggelig kar jeg ikke ønsker å fornærme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 3. juni 2017 #443 Del Skrevet 3. juni 2017 21 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja...må jo det. Han er en hyggelig kar jeg ikke ønsker å fornærme. Jeg hadde spurt fint om han hadde klippet gresset i det siste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #444 Del Skrevet 3. juni 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Jeg hadde spurt fint om han hadde klippet gresset i det siste Hehe. Schlemmen! Nei, det gjør jeg ikke. Men greia er at han har blitt frarådet dette før uten å ta det til seg. Men nå takla altså ikke puslete el-klipper'n mer tortur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 3. juni 2017 #445 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hehe. Schlemmen! Nei, det gjør jeg ikke. Men greia er at han har blitt frarådet dette før uten å ta det til seg. Men nå takla altså ikke puslete el-klipper'n mer tortur. Learning by doing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #446 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Learning by doing Det håper jeg virkelig. Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 #447 Del Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Er vi naboer? 😨 () Det holder nå Jerry. Èn times intens pianospill for åpne vinduer liksom. Kan du være så snill å gjøre noe annet nå? Klippe gresset for eksempel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #448 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det holder nå Jerry. Èn times intens pianospill for åpne vinduer liksom. Kan du være så snill å gjøre noe annet nå? Klippe gresset for eksempel? ...Næsj. Spiller så mye jeg vil! Og sku' jeg klippe gress i regnvær, lissom? Jada, MIN maskin tåler det..men gidder jeg? Nei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #449 Del Skrevet 3. juni 2017 Og når tok du bilde av meg? HÆ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. juni 2017 #450 Del Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Og når tok du bilde av meg? HÆ?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #451 Del Skrevet 3. juni 2017 Tøvinne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 3. juni 2017 #452 Del Skrevet 3. juni 2017 For lang avstand pluss trær så gjør at jeg ser ikke bort til de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 3. juni 2017 #453 Del Skrevet 3. juni 2017 Naboene ovenpå flytter rundt på møblene. Det gjør han hver eneste dag (og natt). Tror han har pst,for ja,han sliter stakkar. Kom som flyktning. Plager meg ikke stort,for godt isolert her,men hører ham jo. Blir litt sliten av å høre på ham da :-) kan ikke være ok å holde på sånn. Mye uro i den kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #454 Del Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Og når tok du bilde av meg? HÆ?? Et veldig sjeldent bilde med deg og lille ordet som har kledd seg ut så vi ikke skal kjenne det igjen på ryggen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juni 2017 #455 Del Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Et veldig sjeldent bilde med deg og lille ordet som har kledd seg ut så vi ikke skal kjenne det igjen på ryggen din. Nettopp. Men det er sniktatt og skulle ikke avsløres... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solopp Skrevet 3. juni 2017 #456 Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg våknet sent i dag og trodde jeg var blitt døv haha. Har ikke hørt en lyd av noe eller noen. Paradis! Skal nyte hvert sekund av denne kjærkomne stillheten og håper den varer hele pinsen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. juni 2017 #457 Del Skrevet 9. juni 2017 Mixer øl og nervepiller, tenker jeg I går klippan gresset i regnet........ whaaat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donniedarko Skrevet 9. juni 2017 #458 Del Skrevet 9. juni 2017 Aner ikke, så nære naboer har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. juni 2017 #459 Del Skrevet 9. juni 2017 Holder fred...... Det finnes virkelig en GUD der ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 10. juni 2017 #460 Del Skrevet 10. juni 2017 Sprøyter hellene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå