Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Helt stille hos mine naboer også. Den som knåttetast-bråker...det er meg. :nigo:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør seg klar for å dra på jobb. De står opp kl 6 hver dag, vekket av en durende vekkerklokke som jeg våkner av også. Og så tramper de rundt, frem og tilbake, styrer og ordner rett over hodet på meg frem til de drar på jobb sånn ca 7:15 

Kan bare glemme å sove lengre enn til kl 6 her i huset :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De naboene jeg kan se akkurat nå, skal ut å kjøre😜

Ellers vil jeg tro de fleste andre rundt her gjør seg klare til dagen, og får i stand unger som skal på bussen😜

Anonymkode: 44379...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De later til å ha et noe tvangsmessig forhold til trening og befinner seg sikkert på hver sin tredemølle på et eller annet treningssenter, eller kanskje de løper pesende rundt og rundt i lysløypa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Naboen min har nok en forsinket hallovinfeiring eller noe sånt, for nå har det hvint en del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Slutt med den jævla snokingen deres!

Anonymkode: 59e65...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å snoke for å vite hva naboen gjør. Hører alt enten jeg vil det eller ei. Så nå hører jeg at tv'en står på, men de tramper rundt der oppe og høres ut som det er husarbeid på gang siden støvsugeren gikk nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som de øver på å marsjere siden de tramper frem og tilbake HELE tiden mens jeg har besøk. Besøket mitt gikk nettopp hjem og jammen ble det helt stille der oppe samtidig :roll: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...