Gå til innhold

Er dette et dårlig tegn? Noen menn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr, møttes 2 ganger. Etter 2 date sendte han mld dagen etterpå og spurte om vi kunne sees igjen. Det ville jeg. Vi avtalte ny dag. Han skrev at han likte meg veldig godt. Jeg skrev at jeg også liker han godt. Så svarte han ikke på det. Og har ikke hørt noe mer. Det er 2 dager siden. Det er fortsatt et par dager til vi skal møtes, men er dette et dårlig tegn?

Anonymkode: aad35...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv en melding du da?

Anonymkode: 9e515...5f4

• Liker 1
Skrevet

Ikke når dere skal møtes om to dager, slapp av. 

Skrevet

Leste det for mannen, og han sa :

Nei. Dere har en avtale, han har sagt han liker deg og du det samme. Han er bare praktisk anlagt og har gått for å spise en burger 😄

Anonymkode: 49ff2...6da

• Liker 10
Skrevet

mann her.. og han skrev han likte deg. så slapp av:)

Skrevet

Ny date om to dager :)

Å prate hele tiden mellom dater tar bort mye av spenningen.

Ta det rolig du. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leste det for mannen, og han sa :

Nei. Dere har en avtale, han har sagt han liker deg og du det samme. Han er bare praktisk anlagt og har gått for å spise en burger 😄

Anonymkode: 49ff2...6da

Haha måtte le litt :laugh: godt å høre.. Håper dere har rett:) blir litt stressa for den forrige jeg datet ble plutselig stille og jeg hørte aldri fra han igjen:/ så har en tendens til å overtenke og være litt negativ:/ 

Anonymkode: aad35...c29

Skrevet

Jeg er liksom litt nyskerrig på hvordan det gikk!?!?!??! Ble det date nr to? Kan henge meg opp i samme greia 😊😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ofte heller ikke noe behov for å sende masse meldinger mellom date en og to når date nummer to allerede er avtalt, så jeg regner med at TS fikk daten sin. Og selv om hun ikke fikk det, vil jeg berolige andre i samme situasjon om at det ikke betyr at det er noe galt. Jeg har selv fått spørsmål om planen for den etter fortsatt gjaldt. Min første tanke var "ja, jeg har da ikke avlyst. :p" men formulerte meg litt høfligere. Skjønner jo i og for seg at man vil sikre seg mot å bli sittende der alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...