Gå til innhold

kan jeg kreve erstatning fra sviger mor? (varsel groteske bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor forsikret meg om at barna hennes var renslige og vel oppdratt i tillegg til å konstantere å jeg var dårlig husmor/mamma med psykiske problemer.

Jeg erkjenner å jeg ikke er noen Stepford wife men føler likevel å jeg vasker 24/7.

nå har jeg og avkomsten hatt deilig ferie i 8 dager for så å vende tilbake til house of horror

Dette er bare en brøkdel av svineriet. mann og svierinne hadde dog ryddet kjøkken og stue og det var ganske akseptabelt.

Er det galt av meg å brenne huset som det er?

20160229_143330.jpg

20160229_143739.jpg

20160229_145354.jpg

20160229_145401.jpg

20160229_143727.jpg

Anonymkode: cbf70...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dritten kommer ikke over natta, men etter måneder med dårlig renhold. 

Anonymkode: 9e715...8cd

• Liker 39
Skrevet

Doen ser fæl ut, bortsett fra det så er det da ikke full krise? Og kjøleskapet ser da ok ut?

Ikke skjønner jeg helt hva du skal frem til heller. Hvem har vært i huset og ikke vasket etter seg? Mannen og svigermor?

Anonymkode: b6d81...a02

• Liker 2
Skrevet

Ingen av bildene du viser er gjort over 8 dager. Jeg driver opplæring i renhold. Eks dusjen er ikke vasket på flere mnd

Anonymkode: 246f7...cb0

• Liker 25
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dritten kommer ikke over natta, men etter måneder med dårlig renhold. 

Anonymkode: 9e715...8cd

Nei, det kan jeg faktisk love at den ikke gjør.... Dusjens utseende er klassisk for etter en uke, eller et par dager med to barn som har dusjet av seg sand fra sandkasser, dette her.

Men man ser da at det er overflatisk møkk, lett å vask bort på en-to-tre.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av bildene du viser er gjort over 8 dager. Jeg driver opplæring i renhold. Eks dusjen er ikke vasket på flere mnd

Du tar feil.

Er det mineraler i vannet, så blir det belegg/ avleirer dette seg som på bildet i løpet av kort tid.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker dusjen min hver fredag, og hver jævla fredag ser kantene på dusjen slik som på bildet til TS. Så jo det er mulig.

Anonymkode: bcebc...fc4

• Liker 2
Skrevet

Se dusjvegger. De er full av kalk. Ikke kom på 8 dager. Bor selv med dårlig vann og vet hvordan det er. Eks kjøleskap.  Tror du det blir sånn på 8 dager? Blås opp bildene.

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Dette er bare veldig forstyrrende. HI var,og noen av svarene er. Og jeg kjenner at jeg ikke er sulten likevel.

Skrevet (endret)

Nei, men du kan forsøke å bytte han inn i en modell som virker, dersom du fortsatt har kontrakten der det spesifiseres at denne modellen har egenskaper som gjør at den burde ha gjort en bedre jobb. 

Endret av absinthia
  • Liker 2
Skrevet

TS her.

dusjen var full av sand og møkk. samme gjaldt hele baderommet. Det var lag av støv og møkk på gulvet og alle håndklær fuktige og illeluktende i kurven dekket med lignende substans. De er umiddelbar bevis på å her foregikk noe rart.

rådden udekket mat i kjøleskap

Har ikke fått noen forklaring annet enn at alt gik bra og de hadde vasket baderommet for bare 2 dager siden max

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil.

Er det mineraler i vannet, så blir det belegg/ avleirer dette seg som på bildet i løpet av kort tid.

Dusjen blir ofte ekkel på kort tid men denne gangen var det sand, støv og noen rar møkk over større område. Har også blitt fortalt at baderommet ble vasket for 2 dager siden.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker dusjen min hver fredag, og hver jævla fredag ser kantene på dusjen slik som på bildet til TS. Så jo det er mulig.

Anonymkode: bcebc...fc4

Det er kobber i vannet.

Anonymkode: a3f9b...bd0

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Hvorfor klager du her? Hvorfor tar du ikke en prat med mannen, eller bare gir han bøtte og skrubb og si at huset skal være gullrent til du kommer hjem fra (insert kjekk ting som kino, cafe, venninnebesøk) om (insert x antall timer her)? Det hadde jeg gjort. De bildene er svært ekle.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doen ser fæl ut, bortsett fra det så er det da ikke full krise? Og kjøleskapet ser da ok ut?

Ikke skjønner jeg helt hva du skal frem til heller. Hvem har vært i huset og ikke vasket etter seg? Mannen og svigermor?

Mann og svierinne. Ble fortalt å baderom ble vasket for to dager siden.

Har fjernet en del varer fra kjøleskapet. fks fjorskjellige halver av frukt/grønnsaker og rått kjøtt med funky lukt

Skrevet

Jag trur neppe dere kan kreve erstatning. Det dere kan gjøre er å ikke la dette mennesket passet huset deres igjen.

Skrevet
3 minutter siden, StripeyPanda skrev:

Hvorfor klager du her? Hvorfor tar du ikke en prat med mannen, eller bare gir han bøtte og skrubb og si at huset skal være gullrent til du kommer hjem fra (insert kjekk ting som kino, cafe, venninnebesøk) om (insert x antall timer her)? Det hadde jeg gjort. De bildene er svært ekle.

Jeg sutrer her fordi mannen synes å dette er rent. Men har likevel ikke tenkt å finne meg i dette her :)

Skrevet

Fy helv for noe griseri Neste gang dere drar på besøk gjør hva søren dere vil. 

Anonymkode: df3f0...aaa

Skrevet

Det kan faktisk bli så skittent på så kort tid. Det kommer an på hva de har hatt på seg, hva de har tatt med seg inn utenfra på klærne. 

Anonymkode: df3f0...aaa

• Liker 1
Skrevet

Fascinerende overskrift...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...