AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg sliter med sensetiv ( følsom) hud.. Hvis jeg prøver å barbere meg på brystkassa, popper det opp bare kviser og ingrodde hår, og hår vokser dagen etter.. Borte små. Tror dere voks kan hjelpe meg? Prøvde en gang hos en dame og det gikk veldig dårlig.. Håret vokset etter et par dager og jeg fikk nok kviser og sånt.. Kan prøve en gang til men er redd håret vil bare vokse igjen og det tar ikke så langt tid.. Noen hjelp mot følsom hud? Produkter? Gjøre noe.. Jeg sliter virkelig.. Anonymkode: 9219b...3fc
Poppie Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg synes Stripease er veldig greit Det er sukkervoks som ikke gjør like vondt som vanlig voks, og det går av med varmt vann. Jeg kjøper på feelunique.com , og én boks varer leeeeenge! Veet har også begynt å selge sukkervoks, men jeg har ikke testet den selv.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Den 29.2.2016 at 14.54, Poppie skrev: Jeg synes Stripease er veldig greit Det er sukkervoks som ikke gjør like vondt som vanlig voks, og det går av med varmt vann. Jeg kjøper på feelunique.com , og én boks varer leeeeenge! Veet har også begynt å selge sukkervoks, men jeg har ikke testet den selv. Er det enkelt å bruke? Anonymkode: 9219b...3fc
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Den 29.2.2016 at 14.54, Poppie skrev: Jeg synes Stripease er veldig greit Det er sukkervoks som ikke gjør like vondt som vanlig voks, og det går av med varmt vann. Jeg kjøper på feelunique.com , og én boks varer leeeeenge! Veet har også begynt å selge sukkervoks, men jeg har ikke testet den selv. Enkelt å bruke? Hva bruker du etter at du er ferdig? Slik at du ikke får inngrodde hår og kviser? Anonymkode: 9219b...3fc
Poppie Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det enkelt å bruke? Anonymkode: 9219b...3fc Jeg synes det er veldig enkelt: Hele boksen varmes i micro i noen sekunder til det blir honning-konsistens (pass på at det ikke er for varmt). Bruk talkumpulver eller lignende (jeg bruker mel ) for å være sikker på at området er helt tørt, smør på med hårvekstretningen, legg på medfølgende strips, gnikk et par ganger og riv av. Når du er ferdig skyller du stripsene i varmt vann slik at alt løsner seg, så henger du dem til tørk og bruker dem igjen. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Enkelt å bruke? Hva bruker du etter at du er ferdig? Slik at du ikke får inngrodde hår og kviser? Anonymkode: 9219b...3fc Jeg får inngrodde hår av alt, men smører ofte på litt aloe vera eller en slik rens du får hos bla kondomeriet. Pyrisept gjør også susen har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå