Kraula Skrevet 25. mars 2016 #41 Skrevet 25. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Synd du ikke har tid Acetosella. Recapsene dine var moro, så jeg tenkte jeg kunne prøve meg på å bidra litt selv! Men hjelpes så tidkrevende det var! Det ble nok en smule langt, men vi bare gønner på vi! Jeg har forøvrig ikke lest korrektur, for den som måtte finne noe språklig å kritisere Vi blir ønsket velkommen til dagens episode av en flaksende Triana. Det er Torsdag i paradis, og tid for parseremoni. CarlA åpner episoden med noe prat om dusj og tenking, men jeg orker egentlig ikke høre etter. Haha, sykt dårlig stemning mellom Sandra og Lekka. Han tråkket i salaten kvelden i forveien, for å si det sånn. ("Jeg skjønner ikke hvilken salat jeg har tråkka i" ref Negar Khan, sesong 1). Lekka mener Sandra er like tom i huet som en krukke de har stående på nattbordet. God bruk av rekvisitter. Det var ikke akkurat topp stemning i natt, for å si det sånn, sier Sandra. Lekka "tror ikke den lille kommentaren der gjorde sånn at jeg ble helt fæl i... med hu". Sandra er IKKE enig. Lekka har smale skuldre. Men stor tiss, så da går det vel greit. Øystein er fyllesyk. Trodde vin var vann han, heheh. Husker egentlig ikke hva som skjedde mellom han og Mikela. JO, Øystein. Ikke lat som du ikke husker at du ble avvist. Det skjedde. Mikela synes at Øystein er ekkel. Han er brukt opp. Hadde ikke gjort noe om han dro. Her er Mikela og jeg fullstendig enig. Håper Øystein drar. BREV! I dag er det parseremoni. Nina tenker at Lekka ryker med mindre han får en fordel. CarlA er enig, kongen har forsikret seg om det 100%. Etterpå snakker alle drit om Lekka. Imme mener at alle skal gå og konfrontere han. Fy søren så råttent, Imme. Mayoo synes det er en hårreisende oppførsel å ha når man fører en samtale med en kvinne. Hele fyren ser faktisk sjokkert ut. Han mener at kvinner liker å bli snakket rolig til, og bli behandlet som prinsesser. Sandra lager en historie helt ut av det blå om at han kastet en flaske fordi han var sur. Hyggelig å stå å lyge til alle på den måten. Jeg synes synd på Lekka, jeg. Han kan få stelle seg bak meg, for å si det sånn. 110% trygg. Serri. Mayoo og Lekka snakker om at han kanskje må høre med Mikela. Hun stoler jo ikke helt på Øystein, og Sandra er tydeligvis hakka galen. Mikela virker temmelig sjalu når hun snakker om at hun ikke er sjalu fordi Øystein roter med andre. Hun har planer om å bytte ut Øystein på parseremonien i kveld. BREV! Pause... . . . . BREV! Garantert et eller annet sykt som kommer til å skje. Men de skal bare ta bilder av hverandre. Det virker som om de fleste har misforstått konseptet, og tar heller selfier, slik de antakeligvis er vant med. Hele sekvensen som følger videre er faktisk ekstremt uinteressant. Trening, dansing, "humor" og bading. Kort oppsummert. Lekka takker for seg. Beklager seg offentlig for hele gruppen for krukke-kommentaren. KUDOS til Lekka, snakk om mann! Høster respekt fra både gruppen og meg der, altså. Utenom hos CarlA, men DET ER FAKTISK INGEN SOM BRYR SEG OM DINE MENINGER DIN KLYSE. Mikela og Lekke konspirerer. Mikela håper planen hennes går... Eh.. I.. BOKS! Øystein: "I kveld kommeer.. Lekka til å sjekke ut. 100%. Det er ingen tvil. Såååehh.. Ja." Dette sier han mens han drar hendene gjennom håret. Håper du drar hjem snart, Øystein. Triana ønsker velkommen til parseremoni. Mikela teaser med at det skal skje noe spennende. Jonas til Imme Mayoo til Eileen CarlA til Mikela (Imme skjønner ingenting. Dette var tydeligvis den store planen til Mikela. Snork) Henning til Nina Lekka til Sandra. Føler seg ikke trygg der. Øystein til Sandra. Vi får se flashbacks av at Sandra og Mikela lager en plan om å switche partnere, for da kan de stå sterkt sammen og redde hverandre alltid. Det er det dummeste jeg har hørt, men OKEI. Det føles litt kjipt for Sandra, som for anledningen har sminket seg likt som hun gjorde når hun skulle på sokkedans i syvende klasse. Blå øyenskygge er tross alt en klassiker. Hun synes ikke det er noe gøy, sier hun, mens øynene stråler av djevelskap. Hun velger Øystein. Hjertet mitt blør før Lekka. Du fortjener bedre enn den råtne gjengen der. Sandra sier noe men jeg kom borti mute-knappen. Ops. Triana spør om noe vil si noe til Lekka... Crickets... Veldig pinlig. Men Eileen vil si noe.Hun prøver så godt hun kan, i alle fall. Hun er så søt. Sandra sier at det er deilig, nå er hun helt tom i hodet. Så egentlig er hun enig med Lekka. In your face sjæl, Sandra. Farvel Lekka. Det beste har vært øl og rumpa til Eileen. Nå erre fest! CarlA og Øystein er uovervinnelige. Alt går etter planen. Kings and queens. Royal plan osv osv. HAHA, Lekka sin avskjedshilsen! Jeg kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg skal begynne denne setningen, for dette er noe som kommer til å gå inn i pærra-historiebøkene! Det er ikke å overdrive hvis jeg sier at jeg ler så høyt at katten løp for å gjemme seg. På speilet står det skrevet "NÅ VAR DU VELDIG SMART, SANDRA ". Priceless! Alle er sjokkert og forbannet, men den observante seer skjønner jo at Lekka har helt rett. Eileen og Nina synes ikke det er greit at de holder på sånn som de gjorde mot Lekka. Men de kunne faktisk sagt noe når de slengte drit om han alle sammen. Jeg liker Eileen godt allikevel. Hun virker så omtenksom. Mikela synes det er skummelt og gøy på samme tid å stå med CarlA. Hun venter på å stole på han. SYKT at folk snakker sånn om hun og Øystein. Helt sykt. Sandra får Øystein til å vaske speilet. Må være vondt å bli konfrontert med sin egen idioti hver gang hun skal fikse litt på øyenskyggen sin. De snakker litt om at de som har meldt seg på paradise ikke er de smarteste. Kødder du, da. Og så var det over. Anonymkode: 584c4...928 Hahahaha! Det var helt nydelig. Elsker recaps :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå