Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - Acetosella gjør recaps (NB: SPOILERS..duh)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må jeg følge med :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mikela var så sikker på og ikke ha sex på hotellet, og det var bare å glemme. Så har hun sex første kvelden.. hvorfor har du ikke tatt med det? :O 

Anonymkode: f4750...b96

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Lurte jeg også på :fnise:

Rett og slett fordi jeg var så trøtt når sexscenen kom at jeg ikke fikk med meg hvem som hadde sex:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hurra! Elsker folk som elsker pærra like mye som meg og samtidig insher på å skrive underholdende recaps!

Wey!

Skrevet

Herlig! Pærrarecap er det beste i livet ❤️

Skrevet

Okei, helt ærlig.. Er det noen her som synes han derre med hatten, Øystein ellerno, er sjarmerende..?! Han er rett og slett skikkelig latterlig. Hvem faller for noe sånt..?

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Jallatralla skrev:

Okei, helt ærlig.. Er det noen her som synes han derre med hatten, Øystein ellerno, er sjarmerende..?! Han er rett og slett skikkelig latterlig. Hvem faller for noe sånt..?

Jeg syns ikke han var sjarmerende, heller det motsatte...

• Liker 1
Skrevet

Klarte å sovne før pærra i går (oh no), og har skole, jobb og to møter i dag. Skal likevel prøve å få sett episoden og skrevet noe hvertfall ila. dagen! :hallo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke frekt ment, men jeg syntes han med hatten ser så...Uhm, lite tiltrekkende ut! Skjønner ikke hvordan noen kan syntes han er kjekk, ser ut som en blanding av en gris og kanin eller noe. :vetikke: Nå var ingen av deltakerne der inne min smak akkurat, da jeg liker menn og ikke gutter, men han var ikke "lesser of two evils", for å si det sånn... Beklager hattemannen!

Så første episode i sted, har de alltid vart så lenge?? Nærmere en time? Trodde de var rundt 20 min, vet ikke hvor mye jeg kommer til å orke, kanskje jeg bare burde følge med i denne tråden. :fnise:  I det minste gjøre noe annet ved siden av...

Anonymkode: 1689d...8ce

• Liker 8
Skrevet

I dag lærte vi at Jørgen er en alphamale og en god blanding av en hipster og en vestkantsgutt. Jentene burde også behandle han som en prins.

Carl Aksel tetter doen og finner ut at den lureste måten å fikse det på er ikke å si ifra til produksjonen, men å bokstavelig talt ta saken i egne hender. Æsj, det var ikke bare han som brakk seg for å si det slik.

Øystein skrøyt velvillig av runden i sengen med Mikela i går, mens Mikela sa det ikke skjedde noe annet enn litt kosing. Og nasj i boblebadet, men ikke naken da, sjiil! Deltagerene får brev om at en jente kan låse seg til Jørgen, men da må partneren deres sjekke ut. Om alle jentene velger sin nåværende partner, må Jørgen sjekke ut. Når kjønnene møtes igjen tuller guttene med Mikela, men hun nekter fortsatt for å ha hatt sex med ham. ??

Carl Aksel syns det hadde vært syyyyykt kjipt om Øystein hadde gått ut. Han har jo kjent han i hele to dager? Det hadde vært så trist det.

Det er tid for parsplitt, og Eileen er fornøyd med Mayo, men Mayo vet aldri hva som skjer i hodet til det andre kjønn. Er det bare jeg som syns Eileen er syyykt pen uten hudsminke? Jørgen og Imme er veldig like, og Jonas er bare harry med den lange badebuksa si. Øystein føler han har “ødsh ææhm gooede odds jahm ehm”. Jentene får ett minutt på seg til å ta eplet, og ingen rikker seg. Jørgen ville gjerne stå med Imme, så det var jævlig sjipt at det skjedde sånn. Jørgen er mest bekymret over å ikke få så mange instagramfølgere nå når han gikk ut i starten, men #følghanpåinstalikevel (@

Carl Aksel tar pinky med partneren sin om at de står nå lissåm. 

Mayo skulle imponere hun godeste Ellin (eller var det Eileen kanskje, Mayo?). Han var smurt inn i babyolje og svettet, så det var perfekt. Tidenes kleineste rapfreestyle skjedde, og alle jentene misliker Imme fordi hun er oppmerksomhetssyk (aka hun får oppmerksomhet fra guttene)

Når alle ligger å koser seg, og livet er fryd og gammen, må det selvfølgelig skje noe. Og enda en person sjekker inn. Sandra fra Skien er 21 år, og blir kalt slangen. Dette er fordi hun er så slu. Hun finner byttet sitt og hugger til. Sandra også syns Øystein er kjekkest (?????). Hun får beskjed om å flytte på solo, og i morgen skal hun på date. Hun velger kjekkasen Øystein til å vise henne rundt. Øystein har no chill, og hiver seg på med “jeg vil gjerne være med deg på date i morgen”. (Subtle man, subtle)

Tid for fæææzt. Det betyr mye klein dansing, hel rååå stemning og masse morro. Plutselig liker ikke Carl Aksel partneren sin lenger (fordi hun ikke ville være med på flasketuten peker på?) og syns hun er kjedelig. Dette gidder han ikke mer as. Øystein liker heller ikke partneren sin lenger. Hun er ikke hans type, og han flørter bare for å passe på at han har henne (playaaahalarm) (sykt morsom at Mikela ikke liker kyssingen da, hehe). Taktikkpraten er i gang, og episoden dabber egentlig litt av her.

Festen fortsetter og deltakerene har wait for it……lagd sin egen gruppedans!! Eileen og Synnøve prøver å overbevise Sandra om å velge Øystein. Øystein prøver å overbevise Mikela om at det er positivt å bli valgt på date. Mikela syns Sandra var kjedelig, og prøver selv veldig hardt å overbevise alle andre om at hun ikke er kjedelig. 

Carl Aksel begynner å bli drittlei Synnøve, og vil ikke lenger bo på rom med henne. Han er ikke hunden hennes, og hun skal faen meg passe seg as!!!!!!!! *Que sinteblikk*

Denne episodens gullsitater:

“Min kjære partner, jeg husker ikke navnet hennes, hva heter henner?”

“Når hun smilte til meg så vant henne tilliten min”

• Liker 7
Gjest Emera
Skrevet
7 minutter siden, acetosella skrev:

I dag lærte vi at Jørgen er en alphamale og en god blanding av en hipster og en vestkantsgutt. Jentene burde også behandle han som en prins.

Men jentene viste seg å ikke være royalister... Og tradisjonen tro, ikke villig til å ta noen sjanser for å redde seg selv i spillet. Intet nytt under (Mexico)-solen. 

Skrevet

Trenger ikke filter magasin sine recaps lenger, har @acetosella 👌🏼❤️🙌🏼

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Kraula skrev:

Trenger ikke filter magasin sine recaps lenger, har @acetosella 👌🏼❤️🙌🏼

Enig! 

• Liker 1
Skrevet

Dagens eppis! Utrolig gøy at Jørgen sjekka inn! En gammel kjenning av meg!! Wey! Håper virkelig noen av de jentene har vett nok til å beholde ham og sende ut Brødrene Hatt. For et usjarmerende par. Irriterende at Mikela ikke skjønner hvor dumt det er å stole på Øystein. Er hun virkelig SÅ NAIV? Jeg røsker meg i håret! IKKE LA DE GUTTUNGA HERSE RUNDT!

• Liker 1
Skrevet

Eileen ER veldig pen uten sminke! Veldig søt jente som skjulte seg under fargepaletten 😊

Herlig oppsummering forresten! Gleder meg til å følge :D 

• Liker 1
Skrevet

Ååh så snille dere er!❤️ Har hatt eksamen i dag, og måtte derfor legge meg tidlig og har vært opptatt med det og jobb i dag. Og nå er det rett i bursdagsselskap ti min kjære mamma🎈Gårsdagens recap kommer i dag eller i morgen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 17. mars 2016 at 18.18, acetosella skrev:

Ååh så snille dere er!❤️ Har hatt eksamen i dag, og måtte derfor legge meg tidlig og har vært opptatt med det og jobb i dag. Og nå er det rett i bursdagsselskap ti min kjære mamma🎈Gårsdagens recap kommer i dag eller i morgen!

Gleder meg :D

Anonymkode: 3fff1...c02

Skrevet

Hei.

Har dessverre ikke mulighet til å gjøre recaps på en stund, men føl dere fri til å bidra med egne. Jeg får ikke mulighet til å se Pærra selv, så vil gjerne se deres recaps av det :D

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, acetosella skrev:

Hei.

Har dessverre ikke mulighet til å gjøre recaps på en stund, men føl dere fri til å bidra med egne. Jeg får ikke mulighet til å se Pærra selv, så vil gjerne se deres recaps av det :D

Håper alt er vel med deg! 

:) vi klarer oss! 

Anonymkode: 3fff1...c02

AnonymBruker
Skrevet

Synd du ikke har tid Acetosella. Recapsene dine var moro, så jeg tenkte jeg kunne prøve meg på å bidra litt selv! Men hjelpes så tidkrevende det var! Det ble nok en smule langt, men vi bare gønner på vi! Jeg har forøvrig ikke lest korrektur, for den som måtte finne noe språklig å kritisere :tongue:

Vi blir ønsket velkommen til dagens episode av en flaksende Triana. Det er Torsdag i paradis, og tid for parseremoni. 

CarlA åpner episoden med noe prat om dusj og tenking, men jeg orker egentlig ikke høre etter. 

Haha, sykt dårlig stemning mellom Sandra og Lekka. Han tråkket i salaten kvelden i forveien, for å si det sånn. ("Jeg skjønner ikke hvilken salat jeg har tråkka i" ref Negar Khan, sesong 1). Lekka mener Sandra er like tom i huet som en krukke de har stående på nattbordet. God bruk av rekvisitter. Det var ikke akkurat topp stemning i natt, for å si det sånn, sier Sandra. Lekka "tror ikke den lille kommentaren der gjorde sånn at jeg ble helt fæl i... med hu". Sandra er IKKE enig.

Lekka har smale skuldre. Men stor tiss, så da går det vel greit. 

Øystein er fyllesyk. Trodde vin var vann han, heheh. Husker egentlig ikke hva som skjedde mellom han og Mikela. JO, Øystein. Ikke lat som du ikke husker at du ble avvist. Det skjedde. Mikela synes at Øystein er ekkel. Han er brukt opp. Hadde ikke gjort noe om han dro. Her er Mikela og jeg fullstendig enig. Håper Øystein drar.

BREV! I dag er det parseremoni. Nina tenker at Lekka ryker med mindre han får en fordel. CarlA er enig, kongen har forsikret seg om det 100%. 

Etterpå snakker alle drit om Lekka. Imme mener at alle skal gå og konfrontere han. Fy søren så råttent, Imme. Mayoo synes det er en hårreisende oppførsel å ha når man fører en samtale med en kvinne. Hele fyren ser faktisk sjokkert ut. Han mener at kvinner liker å bli snakket rolig til, og bli behandlet som prinsesser. 

Sandra lager en historie helt ut av det blå om at han kastet en flaske fordi han var sur. Hyggelig å stå å lyge til alle på den måten. Jeg synes synd på Lekka, jeg. Han kan få stelle seg bak meg, for å si det sånn. 110% trygg. Serri. 

Mayoo og Lekka snakker om at han kanskje må høre med Mikela. Hun stoler jo ikke helt på Øystein, og Sandra er tydeligvis hakka galen. 

Mikela virker temmelig sjalu når hun snakker om at hun ikke er sjalu fordi Øystein roter med andre. Hun har planer om å bytte ut Øystein på parseremonien i kveld. 

BREV! 

Pause...

.

.

.

.

BREV! Garantert et eller annet sykt som kommer til å skje. Men de skal bare ta bilder av hverandre. Det virker som om de fleste har misforstått konseptet, og tar heller selfier, slik de antakeligvis er vant med. Hele sekvensen som følger videre er faktisk ekstremt uinteressant. Trening, dansing, "humor" og bading. Kort oppsummert. 

Lekka takker for seg. Beklager seg offentlig for hele gruppen for krukke-kommentaren. KUDOS til Lekka, snakk om mann! Høster respekt fra både gruppen og meg der, altså. Utenom hos CarlA, men DET ER FAKTISK INGEN SOM BRYR SEG OM DINE MENINGER DIN KLYSE. 

Mikela og Lekke konspirerer. Mikela håper planen hennes går... Eh.. I.. BOKS!

Øystein: "I kveld kommeer.. Lekka til å sjekke ut. 100%. Det er ingen tvil. Såååehh.. Ja." Dette sier han mens han drar hendene gjennom håret. Håper du drar hjem snart, Øystein. 

Triana ønsker velkommen til parseremoni. Mikela teaser med at det skal skje noe spennende. 

Jonas til Imme

Mayoo til Eileen

CarlA til Mikela (Imme skjønner ingenting. Dette var tydeligvis den store planen til Mikela. Snork)

Henning til Nina

Lekka til Sandra. Føler seg ikke trygg der.

Øystein til Sandra.

Vi får se flashbacks av at Sandra og Mikela lager en plan om å switche partnere, for da kan de stå sterkt sammen og redde hverandre alltid. Det er det dummeste jeg har hørt, men OKEI. 

Det føles litt kjipt for Sandra, som for anledningen har sminket seg likt som hun gjorde når hun skulle på sokkedans i syvende klasse. Blå øyenskygge er tross alt en klassiker. Hun synes ikke det er noe gøy, sier hun, mens øynene stråler av djevelskap. Hun velger Øystein.

Hjertet mitt blør før Lekka. Du fortjener bedre enn den råtne gjengen der. Sandra sier noe men jeg kom borti mute-knappen. Ops. 

Triana spør om noe vil si noe til Lekka... Crickets... Veldig pinlig. Men Eileen vil si noe.Hun prøver så godt hun kan, i alle fall. Hun er så søt. 

Sandra sier at det er deilig, nå er hun helt tom i hodet. Så egentlig er hun enig med Lekka. In your face sjæl, Sandra.

Farvel Lekka. Det beste har vært øl og rumpa til Eileen. 

Nå erre fest! 

CarlA og Øystein er uovervinnelige. Alt går etter planen. Kings and queens. Royal plan osv osv.

HAHA, Lekka sin avskjedshilsen! Jeg kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg skal begynne denne setningen, for dette er noe som kommer til å gå inn i pærra-historiebøkene! Det er ikke å overdrive hvis jeg sier at jeg ler så høyt at katten løp for å gjemme seg. På speilet står det skrevet "NÅ VAR DU VELDIG SMART, SANDRA :)". Priceless! Alle er sjokkert og forbannet, men den observante seer skjønner jo at Lekka har helt rett. 

Eileen og Nina synes ikke det er greit at de holder på sånn som de gjorde mot Lekka. Men de kunne faktisk sagt noe når de slengte drit om han alle sammen. Jeg liker Eileen godt allikevel. Hun virker så omtenksom. 

Mikela synes det er skummelt og gøy på samme tid å stå med CarlA. Hun venter på å stole på han. SYKT at folk snakker sånn om hun og Øystein. Helt sykt. 

Sandra får Øystein til å vaske speilet. Må være vondt å bli konfrontert med sin egen idioti hver gang hun skal fikse litt på øyenskyggen sin. De snakker litt om at de som har meldt seg på paradise ikke er de smarteste. Kødder du, da. 

Og så var det over. 

Anonymkode: 584c4...928

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

AB!! Du må fortsette med recapsene :) har gitt opp å se sesongen, så vil heller følge med her :)

Anonymkode: 1689d...8ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...