allesote Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Da jeg finner Paradise Hotel både morsomt, fordummende og idiotisk, samt liker å skrive logger (nerd?), lager jeg herved en tråd for mine recaps gjennom det store eventyret som kalles Paradisesesongen 2016. Føl dere fri til å bidra selv. Endret 29. februar 2016 av acetosella 4
allesote Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #2 Skrevet 29. februar 2016 Hittil har jeg sett alle portrettintervjuene, og her kommer min recap av dem: Synøve: Liker å vise langfingeren til kamera og å spille ballspill i miniskjørt og høye heler. Kommer godt overens med gutter så hun skal spille på det, men hun kan ikke glemme jentene da (så hun skal spille med alle?), for det er de hun må spille med. Øystein: "Ingen damer kan motstå meg og utseendet mitt" (ikke ordrett), syns ikke han så bra ut i det hele tatt jeg da. Han har fall i håret og når han drar fingrene gjennom håret sånn her og flipper det sånn der, faller alle jentene som fluer for ham. Nina: Spiller poker og mener selv (tror det ikke før det er bevist) at hun har 129 i IQ. (Er det ikke en øvre grense på 50 i IQ for å være med på Pærra?) Hun er iskald og vil ikke ha en "kjærring" som partner. (Så bra for deg at opplegget går ut på at to med motsatt kjønn skal være partnere da. Skikkelig flaks!) Mikela: Virket blåst rett gjennom. Hopper rundt så puppa flyr til alle kanter, de er forresten naturlige. Hun skjønner det ikke, hun trener jo ikke engang? Sykt yolo, men ikke ta med det 'a. Mayoo: Åpner med "Mayoo ser best ut". Jeg åpner med nope. Han fortsetter med "jeg er den kuleste, kjører den kuleste bilen". Jeg fortsetter med "jeg misliker deg allerede". Hele intervjuet ga meg cringes. I tillegg kaller han seg selv ydmyk. Spyr av fyren før programmet har begynt... Virker også blåst rett gjennom. Jonas: Åpner med klipp av han med bart og skinnvest (så alle skal skjønne han er trønder), mens "itj no fæst utn skinnvæst" spiller i bakgrunnen. Han er en type vi ikke trodde kom til å være med på Paradise, men som du er veldig glad ble med likevel. Jaja, gleder meg til fortsettelsen. Imme: Jobben hennes er konfedensiell (ikkekesisterende?). Hun søkte på nettet etter "underboob-tattoo" og tok en som var helt lik alle andre sine (eks. Sophie Elise). Ellers virker hun som en sprudlende og søt jente. Ett friskt pust (mellom ørene) blandt alle de kalde, tøffe dramaqueensa der inne. Henriette: Snakker alltid før hun tenker, blir alltid for full, hopper bare uti. Hver gang hun reiser en plass er hun på ferie. Opptatt av å følge gruppa. Dette vil jeg tro fører til at hun ryker ganske raskt. Henning: Skal bli brannmann fordi han liker å redde liv, og fordi han er glad i flammer og sånn... Videomontage av at han suger en slange (spoiler: he doesn't swallow). Kleineste og merkeligste intevjuet hittil... Carl Aksel: Hva gjør han til han? Bare at han er en fet person ass. Han lever livet som en konge og er ikke som alle andre (ikke som ett A4-ark, heller ett A5-ark). Drømmedama er 49kg, blond og med store pupper. (Tror ikke han skjønner at pupper veier en del, så han tenker ikke helt logisk sånn rent proposjonsmessig). Man skryter ikke av hvor mange man har ligget med, men (que skryt) det er jo en 3-4 hundre plusspluss. Han vil hverken ligge for lavt eller for lavt. Cringeintervju, igjen. Eileen: Hun mumler, fant jeg ut.. Skjønner ikke helt hva mer hun sier, men hun er ikke flink til å lyve og man lever bare en gang. Vet ikke hva jeg syns enda. Intervjuet ga meg ingenting.Skulle egentlig skrives som førsteinntrykk, og ikke recaps, men ble visst en blanding. That's about it folks. Nå gleder jeg meg til det begynner! 3
Gjest Notatboka Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Herlig!! Gleder meg til å følge med her når sesongen begynner
NumberSix Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Yey! Skal definitivt følge her! Can't wait! (Denne smileyen minner egentlig litt om Mikela i presentasjonsvideoen) 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Dette er faktisk den fjerde(!!) tråden om dette tullete og idiotiske programmet. Kan dere ikke heller holde dere til EN enkelt tråd, fremfor å spamme forumet her med fleire tråder om dette tullet? Anonymkode: b3442...506
allesote Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2016 59 minutter siden, NumberSix skrev: Yey! Skal definitivt følge her! Can't wait! (Denne smileyen minner egentlig litt om Mikela i presentasjonsvideoen) HAHA jaa!
allesote Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er faktisk den fjerde(!!) tråden om dette tullete og idiotiske programmet. Kan dere ikke heller holde dere til EN enkelt tråd, fremfor å spamme forumet her med fleire tråder om dette tullet? Anonymkode: b3442...506 Kan ikke heller du se bort fra trådene og la vær å klikke deg inn isteden? Alle trådene handler om en fast ting, og vi er ikke så glad i mange avsporinger. Og Paradise er ikke tullete og idiotisk for alle. Hold deg til dine egne surmultråder også lar du oss ha våre i fred. 11
Gjest Emera Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Jeg klikket meg inn på presentasjonene på dagbladet.no. På bilderullen står det om Eileen at hun "hater folk som blir behandlet urettferdig." Huff, stakkars folk som blir behandlet urettferdig! Ikke bare blir de behandlet urettferdig, men de blir hatet for det også. Vet ikke hvor feilen ligger, men med kjennskapen til PH-deltakeres språkblomster så...
NumberSix Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er faktisk den fjerde(!!) tråden om dette tullete og idiotiske programmet. Kan dere ikke heller holde dere til EN enkelt tråd, fremfor å spamme forumet her med fleire tråder om dette tullet? Anonymkode: b3442...506 Fordi vi elsker å velte oss i Paradise-stuff, derfor! Nei, seriøst så er det faktisk fordi de to store PH-trådene (med og uten spoilers) som regel splittes opp i flere under-tråder uansett, så det er like greit å lage egne tråder med en gang. Og så trenger du ikke å klikke deg inn, vet du! Man kan også skjule tråder, såvidt jeg vet. 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, NumberSix skrev: Fordi vi elsker å velte oss i Paradise-stuff, derfor! Nei, seriøst så er det faktisk fordi de to store PH-trådene (med og uten spoilers) som regel splittes opp i flere under-tråder uansett, så det er like greit å lage egne tråder med en gang. Og så trenger du ikke å klikke deg inn, vet du! Man kan også skjule tråder, såvidt jeg vet. Det skjer jo en gang i blant at jeg klikker meg inn på under-kategorien som handler om forskjellige TV-serier og slikt da. Da blir det fort litt irriterende når jeg må klikke meg forbi fleire tråder om dette tullet, for å sjekke om det er noe interessant i andre tråder som ligger under samme under-forum her.... Anonymkode: b3442...506
Rosewood Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjer jo en gang i blant at jeg klikker meg inn på under-kategorien som handler om forskjellige TV-serier og slikt da. Da blir det fort litt irriterende når jeg må klikke meg forbi fleire tråder om dette tullet, for å sjekke om det er noe interessant i andre tråder som ligger under samme under-forum her.... Anonymkode: b3442...506 Livet er kjipt 7
NumberSix Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Du får trøste deg med at det kun varer i tre måneder.
allesote Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2016 Sesongen starter i kjent Paradise-stil med en øde plass i Mexico, en stereotypisert mexicaner og synet av forfall og fattigdom (det er jo slik det ser ut i Mexico, er det ikke? En forfallen sjappe midt i ingenting?). Også i kjent pærrastyle kommer en bil med partyglade, overentusiastiske og hylende jenter forbi. Nytt av året (tror jeg, correct me if I’m wrong) er at den mexicanske mannen kaster sombreroen sin (som alle ekte mexicanere bruker 24/7 seff) etter bilen og sier “every fucking year”. Morsom metakommentar der altså tv3 ;-)) Skipper til stemningsklipp av de partyglade jentene i små, små bikinier med voiceovere om hvor gøy de kommer til å ha det, og hvor syyyykt fett dette kommer til å bli..... ....Men fyyyyyyyy faaaaaen!!!!!! Det er steng grunnet orkan (eller noe). Hva skjer nå lissåm dette er helt sykt. Hvaa faaaaen?? Det er nytt hotell og en av de skal allerede ut. Fyyyyfaen!!! Kaaa faen?? Fyyyy faen!! Triana er fortsatt like teatralsk som alltid, ingen forandringer der altså. Året starter altså, som mange fryktet, med en twist. Så begynner vi da folkens, velkommen til Paradise Hotel og alt det vanlige. Og med det mener jeg alt det vanlige: - Fyyy faen - Å være på Paradise er helt rått - Sakte film av at deltagerene ankommer hotellet - Fyyy faen så syyyykt nice - Introduksjon av selvopptatte gutter (har allerede skrevet om de, så skal ikke begynne igjen) - Shit brev as, shit as - Jentene kommer snart - Fyy faen Aller er veldig fornøyde med rommet sitt, unntatt Mayo da, for han ser ikke hele seg i speilet uten å måtte gå noen steg tilbake. Det må de kanskje tenke på til neste gang altså. Skjerpings Paradise. Og Jonas da, han trodde han havnet på solo, hvor dusjen så ut som en plass hvor man blir voldtatt om man er i fengsel liksom. Og speilet var lite da, så der skulle aldri Mayo havne. Heldigvis fikk Jonas "Fortuna" isteden, som er kongerommet. Så nå er Jonas automatisk kongen av Paradise. OG det var stort og fint speil der, så Mayo godkjenner rommet. Så kommer endelig jentene, og alle deltakerene skal møte hverandre samlet for første gang. Men før hver person: kleine introduksjoner av jentene (som jeg også allerede har tatt for meg) Mayo syns Imme så kjempebra ut, og håper alle de andre jentene holder samme mål, men ble litt skuffet når hun ikke syns han så best ut eller skilte seg ut. Henning liker ikke bergensdialekten best, men når hun er så søt så skal han ikke klare. Henriette liker høye, mørke gutter med pene øyne, og igjen får Mayo opp håpet. Og atter en gang må han tape for “han med hatten”. Synnøve er ung til sinns (hvor ung er hun da i hodet når hun er 24 i virkeligheten? 10?). Synnøve velger Carl Aksel som den fineste, og Mayo må innse henne også som tapt. (Shit.. var ikke han den fineste? Er det ikke det han har fortalt oss siden starten?) Mikela syns også “han med hatten” var kjekkest og Mayo begynner å bli litt bli litt furtete. Nina snakker om at hun liker fotball (smart valg), og syns Henning er finest. Henning syns det var hyggelig å høre, det er alltids fint. Eileen er glad i menn. Litt voksne gutter. Mayo syns hun var den peneste av jentene og syns det va positivt at hun likte voksne menn, for han er jo 25 år gammel, men hun syns også Henning var kjekkest av guttene. Nå klarer ikke Mayo å holde pokerfjeset lenger. Gutta har makten veldig tidlig og må sende noen hjem nå. Shit, wow, fyyyy faen! Jentene er syyyyykt nervøs. Shit, wow, fyyyy faen! Sidenote: Er det bare meg som syns det er syykt lol at alle jentene får små filmklipp av pokerfjes og seriøse ansikter, også kommer klipp av en fornøyd Mikela med en banan i munnen, på fullstendig usexy vis? Back on track: Jonas valgte Imme Henning valgte Nina Carl Aksel valgte Synnøve Øystein (bedre kjent som “han med hatten”) valgte Mikela Mayo (som fortsatt furter litt over at ingen syns han var kjekkest, og sikkert ikke hadde lyst til å velge noen) valgte Eileen og det betyr at Henriette dessverre må reise hjem. Hun kommer til å huske sjampisen best. Det har vært noen innholdsrike 15 minutter på hotellet med andre ord. Det har ikke gått opp for noen at de er her enda, men alle tror første festen blir jææævlig bra. Unntatt Eileen da, som ikke har noen forventninger. Sidenote: Shit vi har en på hotellet som ikke drikker (Imme). Hvordan skal dette gå? De skåler, danser i to sekunder og får brev. Mye roping og hyling følger når de må gå ut for å møte noen de ikke har møtt enda. Carl Aksel blir aldri nervøs, mens hans roommate Synnøve kjenner det dunker i slo-mo i hjertet. Plutselig kommer Sandra Lyng Haugen ut med saksofonmann og en DJ bak seg, og da skjønte Carl Aksel at det skulle bli fullt show (kanskje paradise-deltagere har noe mellom ørene likevel). Alle syns sangen var syyyykt kul lissom. *Que flau dansing/spretting opp og ned og veiving med armene* Mens deltagerene danser og koser seg kommer det en ukjent mann inn på hotellet. Han tror at jentene kommer til å tenke at han er sykt digg, men at guttene kommer til å tenke at han er en sykt stor trussel. Carl Aksel tror han har på seg en billig H&M-dress, men han var grei og ikke noen trussel. Den nye prøver tydelig alt han kan for å virke som en trussel, men det virker som rolig og god stemning. Helt til Carl Aksel kommer med Paradiseklassikeren. Ingen sesong uten, am I right? Han skal nemlig “sende han på hue og rævva ut” Kvelden ankommer og Mayo er heslig (unnskyld meg, men ugh). Jørgen (inntrengeren) sover på solo og det første Paradise-paret har sex. Ganske lang og kjedelig recap i dag, men slik er det i starten dessverre. Dere får bare holde ut enn så lenge. I morgen kan vi se frem til parsplitt og det som ser ut som en ny innsjekk. Alt jeg vet er at vi har mye mer sykt i vente. Snakkes i morgen. Denne episodens gullsitater: "Ulempen er at jeg ikke kan se hele meg i speilet. Det er noe å tenke på til neste gang. Men jeg klager ikke" "Er ikke sånn som skryter av hvor mange jeg har ligget med, kanskje sånn 300-400 ++ + + ” “Jeg tror kanskje Esperanza betyr noe på spansk. Ett eller annet” "Det jeg kommer til å huske best fra paradise hotel 2016 er sjampisen med jentene" “Æ lik itj å stå kuk i ræv på ett golv å høre på dunkdunk-musikk” 12
Smookiekins Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 15 minutter siden, acetosella skrev: “Jeg tror kanskje Esperanza betyr noe på spansk. Ett eller annet” Det verste var vel at han sa "på meksikansk" 4
allesote Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2016 27 minutter siden, Smookiekins skrev: Det verste var vel at han sa "på meksikansk" Hahah slik går det når man skal se episoden, notere underveis og prøve å ikke sovne samtidig
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #18 Skrevet 15. mars 2016 Mikela var så sikker på og ikke ha sex på hotellet, og det var bare å glemme. Så har hun sex første kvelden.. hvorfor har du ikke tatt med det? :O Anonymkode: f4750...b96 2
NumberSix Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 Recaps! Så syyyykt bra! Fyyyy fa''''n as! *miljøskadd* 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. mars 2016 #20 Skrevet 15. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mikela var så sikker på og ikke ha sex på hotellet, og det var bare å glemme. Så har hun sex første kvelden.. hvorfor har du ikke tatt med det? :O Anonymkode: f4750...b96 Lurte jeg også på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå