Gå til innhold

Skal det se slik ut? (bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har akkurat flyttet inn(kjøpt) i en ett-roms hvor vinduene og verandadøren ble byttet ut for kort tid siden(før jeg flyttet inn, men etter visningen). Nå ser jeg at det ser ut til at deler av den sorte isolasjonslisten er grå og klumpete. Det ser ut som om det er noe som har smeltet. Vet noen hva dette er? Skal det være slik? Annet enn å være veldig stygt har det innvirkning på isolasjonen? Er dette noe man eventuelt kan klage på?

20160229_140835.jpg

20160229_140757.jpg

Anonymkode: 67570...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er arbeidet utført av profesjonelle eller av tidligere eier?

Anonymkode: dafd4...02f

Skrevet

TS her. Det er utført av profesjonelle.

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare på om det har noe å si for isolasjonseffekten, men jeg synes det ser ut som om du han grunnlag for å klage på arbeidet på grunnlag av det visuelle i alle fall.

Håper du får noen bedre svar her også, lykke til!!

Anonymkode: dafd4...02f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det er utført av profesjonelle.

Ser ikke særlig profesjonelt ut. Send skriftlig klage til styret i brl eller sameiet og til selger/megler. Har du kjøpsforsikring? 

Anonymkode: 23571...d72

• Liker 2
Skrevet

Dårlig håndverk. Grunn til å klage.visuelt ser det helt for j.....ut. du kan ta bilde og sende til firmaet og spørre om de syns det er ok utført

Anonymkode: 13cc2...b92

• Liker 2
Skrevet

Hvis det ble gjort i fellesskap - altså at sameiet/borettslaget gikk sammen for å få det gjort kan du kontakte styre. Det er mulig de "samler opp" klager og ting som må utbedres, og at det tas i en og samme omgangen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...