Jerry Lee Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #81 Skrevet 7. mars 2016 7 timer siden, Salka skrev: Ang klubb har du ikke gått glipp av noe, Jerry. Smakte det for mange år siden og syns det var smakløst og kjedelig. Men vet mange er glad i det, jeg skjønner ikke greia. Blodklubb hadde aldri jeg heller turt å smake på, grøss og gru! Blir flesk og duppe til middag her idag! Eller bacon og duppe da. Med moste poteter i sausen med karri på. Nam, nam! Kunne prøvd begge deler i dag. ☺ "Kos deg med maten. Skal hente litt vann til deg, jeg."
Jerry Lee Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #82 Skrevet 9. mars 2016 Fler! Med minner, opplevelser og synspunkter på Flesk og duppe? ☺ "Håper de har mye sprøstekt flesk!" -Elling-
Jerry Lee Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #83 Skrevet 11. mars 2016 Tråden avsluttes vel her, da. ☺ Takk for alle innspill.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #85 Skrevet 18. mars 2016 16 timer siden, Jerry Lee skrev: Takk for meg. ☺ Hvis du ikke var så creepy i alle trådene dine (som i inviter en fremmed på middag-tråden), og sluttet å misbruke "...", så ville folk kanskje ikke folk ungått interraksjon med deg. Anonymkode: 99a8f...c33 2
Jerry Lee Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #86 Skrevet 19. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke var så creepy i alle trådene dine (som i inviter en fremmed på middag-tråden), og sluttet å misbruke "...", så ville folk kanskje ikke folk ungått interraksjon med deg. Anonymkode: 99a8f...c33 Mener du virkelig det var creepy at jeg spør hva folk ville servert en fremmed? Det var kun en spøkefullt ment oppriktig nysgjerrighet.... Javel... 😯
Ruskemor Skrevet 19. mars 2016 #87 Skrevet 19. mars 2016 Ble inspirert av tråden sist uke, og hadde tenkt å handle inn til flesk og duppe siden jeg ikke har smakt det før. Gikk igjennom 2 butikker, og ingen av de solgte flesk (bare bacon). Så da ble det noe helt annet til middag. Så til det jeg skulle spørre om: Hvor kjøper dere flesk? og hvor sånn ca. pleier det å være i butikken? Hilsen hun som har lyst å prøve flesk og duppe 1
Jerry Lee Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #88 Skrevet 19. mars 2016 4 minutter siden, Ruskemor skrev: Ble inspirert av tråden sist uke, og hadde tenkt å handle inn til flesk og duppe siden jeg ikke har smakt det før. Gikk igjennom 2 butikker, og ingen av de solgte flesk (bare bacon). Så da ble det noe helt annet til middag. Så til det jeg skulle spørre om: Hvor kjøper dere flesk? og hvor sånn ca. pleier det å være i butikken? Hilsen hun som har lyst å prøve flesk og duppe Lettsaltet flesk i stykker ligger da som regel i samme hylle/ved siden av bacon. ☺
Salka Skrevet 8. mai 2016 #90 Skrevet 8. mai 2016 Med karri på? Du må prøve karri på potetene og sausen om du ikke har prøvd! Veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå