Gå til innhold

Flesk og duppe.

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Salka skrev:

Ang klubb har du ikke gått glipp av noe, Jerry. Smakte det for mange år siden og syns det var smakløst og kjedelig. Men vet mange er glad i det, jeg skjønner ikke greia. Blodklubb hadde aldri jeg heller turt å smake på, grøss og gru! 

Blir flesk og duppe til middag her idag! Eller bacon og duppe da. Med moste poteter i sausen med karri på. Nam, nam! :spise: 

Kunne prøvd begge deler i dag. ☺

"Kos deg med maten. Skal hente litt vann til deg, jeg."   

Skrevet

Fler! Med minner, opplevelser og synspunkter på

Flesk og duppe? ☺

"Håper de har mye sprøstekt flesk!"   -Elling-

Skrevet

Tråden avsluttes vel her, da. ☺

Takk for alle innspill. 

Skrevet

Takk for meg.  ☺

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Jerry Lee skrev:

Takk for meg.  ☺

Hvis du ikke var så creepy i alle trådene dine (som i inviter en fremmed på middag-tråden), og sluttet å misbruke "...", så ville folk kanskje ikke folk ungått interraksjon med deg.

Anonymkode: 99a8f...c33

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke var så creepy i alle trådene dine (som i inviter en fremmed på middag-tråden), og sluttet å misbruke "...", så ville folk kanskje ikke folk ungått interraksjon med deg.

Anonymkode: 99a8f...c33

Mener du virkelig det var creepy at jeg spør hva folk ville servert en fremmed? Det var kun en spøkefullt ment oppriktig nysgjerrighet....

Javel...  😯

Skrevet

Ble inspirert av tråden sist uke, og hadde tenkt å handle inn til flesk og duppe siden jeg ikke har smakt det før. Gikk igjennom 2 butikker, og ingen av de solgte flesk (bare bacon). Så da ble det noe helt annet til middag.

Så til det jeg skulle spørre om: Hvor kjøper dere flesk? og hvor sånn ca. pleier det å være i butikken? 

Hilsen hun som har lyst å prøve flesk og duppe

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ruskemor skrev:

Ble inspirert av tråden sist uke, og hadde tenkt å handle inn til flesk og duppe siden jeg ikke har smakt det før. Gikk igjennom 2 butikker, og ingen av de solgte flesk (bare bacon). Så da ble det noe helt annet til middag.

Så til det jeg skulle spørre om: Hvor kjøper dere flesk? og hvor sånn ca. pleier det å være i butikken? 

Hilsen hun som har lyst å prøve flesk og duppe

Lettsaltet flesk i stykker ligger da som regel i samme hylle/ved siden av bacon. ☺

• 1 måned senere...
Skrevet

Nattmat...   flesk og duppe. 😀

Skrevet

Med karri på? Du må prøve karri på potetene og sausen om du ikke har prøvd! Veldig godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...