Muscae Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Hei! Kan noen anbefale meg et koselig matprogram, der man kan lære litt om matlaging? Trenger ikke å være helt basic, men normal mat, med normale ingredienser og normalt utstyr. Ikke konkurranse, mye show eller annet dilldall. Kan godt være gjester med, så lenge fokuset er på å prate sammen og lage mat. Vet jeg har sett noen sånne programmer da jeg var en del yngre og ikke spesielt opptatt av matlaging. Jeg frykter at det kanskje er umoderne, men håper noen husker de gamle programmene, eller vet om noen nye.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har en kanal som heter matkanalen.(Get og canal digital har den vet jeg) Der er det flere slike hyggelige program. En som heter Annabelle Langbein som har et, og der er hun mye ute i flott natur og lager mat. Og så er det et med to eldre italienske menn som er i Italia og reiser rundt og lager mat. Litt artig og morsomt. På amerikansk Netflix fant jeg fler, bla Ina Garten- barefoot contessa. Og Americas test kitchen. Prøv you tube. Liker også Laura Vitale selv om d r litt masete til tider. Og "spise med price" ELSKER jeg. (Munter mat på norsk). Anonymkode: 2c28b...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå