Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lang tid holdt med bare til Dior Show for jeg syns den var den eneste mascaraen som fungerte, men igår kjøpte jeg en nyy og den er så braaa :-)

Helena Rubinsten sin nye mascara Lash Queen er bare fantastisk! man får kjempelange fine tykke vipper uten at mascaraen blir sånn klumpete og bluggete når man tar på flere lag..bare fiiint.. og jeg er spesielt kresen når det gjelder mascaraer... :wink:

Alle burde ha en sånn!

o lykke :):hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Må prøves :-)

Er Helena Rubenstein dyrt?

Skrevet

Jeg har også en mascara fra Helena Rubenstein, husker ikke hva den heter, men har aldri vært borti lignende mascara! :-)

Kinimia: min mascara kostet 175, og det var på tax free.

Skrevet

Den er litt dyr men jeg syns den er verdt det...

220 kr

Skrevet

Takk for tipset!

Jeg må snart kjøpe en ny maskara etter å ha bommet stygt med en YSL-maskara for en stund siden. Har bare ikke samvittighet til å kjøpe en ny, dyr maskara uten å ha brukt den ubrukelige saken litt lenger.

Skrevet

Jeg ELSKER den mascaraen :D

Kjøpte meg dior sin maximeyes og fikk med en prøve på Queen Lash da.

Den var helt fantastisk!

Lett å påføre...litt "kremaktig" konsistens og ett lag gjorde underverker.

Jeg er også kresen på mascaraer, men nå skal denne kjøpes for prøven er tom...og maximeyes ligger i skuffen ;)

Skrevet

Maximeyes syns jeg var helt ok, Ultimeyes derimot, ubrukelig! brukte den en eneste gang og så ble den liggende... :klø:

Skrevet

Høres bra ut! Er nettop ferdig med min Dior show, synest at den alltid blir fort brukt opp :-? Skal kjøpe meg Helena Rubenstein :-)

Skrevet
Maximeyes syns jeg var helt ok' date=' Ultimeyes derimot, ubrukelig! brukte den en eneste gang og så ble den liggende... :klø:[/quote']

nå ble jeg usikker på hvem Dior sin jeg har.

Det står diorshow på den... men finnes det 3 merker da?

Diorshow, maximeyes og ultimeyes??

Vet det finnes flere merker selvfølgelig, men jeg surrer sånn med dette :-?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Enig i at ultimeyes var helt forferdelig!! Men jeg liker ikke dior show heller jeg da... Har liksom slått meg til ro med ysl faux cils nå, men når dere er så entusiastiske om denne HR-mascaraen, så blir jeg jo nysgjerrig... :sminkedokke:

Skrevet
Enig i at ultimeyes var helt forferdelig!! Men jeg liker ikke dior show heller jeg da... Har liksom slått meg til ro med ysl faux cils nå' date=' men når dere er så entusiastiske om denne HR-mascaraen, så blir jeg jo nysgjerrig... :sminkedokke:[/quote']

queen lash minner veldig mye om ysl faux cils.

Enda bedre å påføre kanskje :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Lash Queen er en forlengende mascara først og fremst, mens YSL EFC er hovedsakelig en volummascara. Å sammenlikne dem blir som å sammenlikne epler med appelsiner, synes jeg.

Jeg har alltid (minst :roll: ) to mascaraer i bruk samtidig; en forlengende (for tiden Distinguish fra Shiseido, og Spectacular fra HR) og en volummascara /YSL EFC).

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg vil helst ha hele pakka jeg, forlengende OG volum! Da er jeg fornøyd :sjarmor:

Skrevet

Carmen:

Da er det nok DiorShow du har... Dior har to andre mascaraer også som er så og si like.. Maximeyes og Ultimeyes.. det er lett å gå surr ;)

Jeg syns Lash Queen ga både fint volum og laange vipper jeg, å bruke flere mascaraer oppå hverandre blir sjeldent pent bare klumpete og ekkelt når de ikke er ment til å ha på hverandre..nei takke meg til den ene!

:sminkedokke:

Skrevet

Har planer om å teste ut Lash Queen, etter at Madden kom flagrende med vippene sine i helga så må jeg ha denne.

Skrevet

Noen som har prøvd Spectacular Mascara fra HR da? Har bestilt den fra Strawberrynet nå :)

Gjest Ethereal
Skrevet
Noen som har prøvd Spectacular Mascara fra HR da? Har bestilt den fra Strawberrynet nå :)

Favorittmascaraen min de siste ti årene Need I say more? Jeg har en liggende på lur i skapet til enhver tid, og vender alltid tilbake til den etter diverse prøving og feiling. Den gir laaange vipper og holder ufattelig lenge uten å drysse.

Skrevet

Favorittmascaraen min de siste ti årene Need I say more? Jeg har en liggende på lur i skapet til enhver tid, og vender alltid tilbake til den etter diverse prøving og feiling. Den gir laaange vipper og holder ufattelig lenge uten å drysse.

Huff da må jeg nesten si :ler:

jeg liker jo diorshow og det gjør jo ikke du :wink:

:ler: neida. Godt å høre at noen er fornøyd. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er en rent forlengende mascara, og i motsetning til Need I mention the Name of the Beast :sjarmor: sitter den faktisk hele dagen, og overlever også en treningsøkt der jeg er svett som f. :)

Gjest Jalileh
Skrevet

gir den volume da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...