Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vil gjerne teste om jeg er allergisk mot hund osv. Hvor mye koster det og hvordan blir det gjort? Tar det lang tid før man får svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 Blodprøve! Be om en blodprøve hos legen din. Legen sender antakelig blodprøven til Fürst, og du bør ha resultatet innen 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. oktober 2004 #3 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prikkprøver (utvidet allergiprøver) må taes hos spesialist, og kostet meg ihvertfall 450,- En vanlig blodprøve, hos fastlegen koster langt under halvparten! (Hos min ca 125,-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone S Skrevet 19. oktober 2004 #4 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvilke spesialister tar slike prøver? Jeg kontaktet Astma- og allergiklinikken på Ski og de tok rundt 1000 - vet ikke om det var inkludert forbruksmateriell heller... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. oktober 2004 #5 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg tok en sånn vanlig blodprøve, men den viste ingenting. Da fikk jeg beskjed av søstrene der at deiis prøvene var så upålitelige at det ikke var noe å "høre på" uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. oktober 2004 #6 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvilke spesialister tar slike prøver? Jeg kontaktet Astma- og allergiklinikken på Ski og de tok rundt 1000 - vet ikke om det var inkludert forbruksmateriell heller... :-? Jeg tok de hos lungespesialist! Jeg har fastlege på Humana i Bærum. Der har de alle slags spesialister i huste, så jeg fikk bare henvisning dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 21. oktober 2004 #7 Del Skrevet 21. oktober 2004 trodde de tok prikktester på et vanlig legekontor jeg.. iallefall om det ikke er noe uvanlige "stoff" du skal teste. viss ikke så tror jeg de utfører slike tester hos en hudlege.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå