Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei 4 åring som bruker vinterskoa sine nå. Når begynner dere å gå over til joggesko? Bruker dere overgangssko? Bor i Tønsberg forresten 

Anonymkode: 1e408...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe overgangssko fordi det blir for kaldt og vått å gå rett fra vintersko til lave joggesko, og motsatt om høsten. Det varierer selvsagt når vi har begynt å bruke dem, men april og oktober tror jeg det vanligvis var. Vi bor i Bergen.

Skrevet

Mine har brukt overgangssko hele vinteren utenom når det har vært snø.

Anonymkode: fff94...f19

Skrevet

Bare tanken på joggesko føles ekstremt fjern. Hilsen mor i Nord-Norge :laugh: Vil nok gå for en overgangssko rundt påsketider, joggesko etter 17. mai kanskje? Her kan det like gjerne snø midt i mai som det er 20 grader og sol. Tar det som det kommer, men så lenge det er snø og/eller minusgrader er vinterskoene fremme :) 

Anonymkode: a629e...2ed

• Liker 1
Skrevet

Bor rett utenfor Oslo, og her er det ingen vits med overgangssko ennå i hvertfall. Kaldt (5-10 minus) og snø, og denne uka ska det komme mer, så blir nok vinterstøvler en god stund til. Og sikkert cherrox en stund etter det før overgangssko/joggesko. 

Anonymkode: 629a6...778

Skrevet

Vintersko, cherox, joggesko, sandaler og støvler for holde for ett år for de minste. Støvler med ullsokker får være overgangssko. Når de blir litt større kommer pensko, skisko, skøyter, klikklakker og penere utesko, så det blir tidsnok mange skopar

Gjest Magnifiq
Skrevet

Joggesko er en god stund til endA.

Bruker overgangssko når det er litt varmere, når snøen har gått. Veldig fornøyde med timberland goretex sko.

Skrevet

Jeg bruker overgangssko. De er jo fine hele sommerhalvåret uansett, på dager hvor det er regn eller vått i gresset. Så jeg har vintersko, goretexsko, sandaler, støvler til mine. Ofte joggesko, men ifjor sommer droppet jeg faktisk det, var dårlig vær nesten hele tiden og sandaler ble brukt på varme fine dager. Goretexskoene var lette og kjappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...