AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har ei 4 åring som bruker vinterskoa sine nå. Når begynner dere å gå over til joggesko? Bruker dere overgangssko? Bor i Tønsberg forresten Anonymkode: 1e408...4e9
Harlekin Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har pleid å kjøpe overgangssko fordi det blir for kaldt og vått å gå rett fra vintersko til lave joggesko, og motsatt om høsten. Det varierer selvsagt når vi har begynt å bruke dem, men april og oktober tror jeg det vanligvis var. Vi bor i Bergen.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Mine har brukt overgangssko hele vinteren utenom når det har vært snø. Anonymkode: fff94...f19
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Bare tanken på joggesko føles ekstremt fjern. Hilsen mor i Nord-Norge Vil nok gå for en overgangssko rundt påsketider, joggesko etter 17. mai kanskje? Her kan det like gjerne snø midt i mai som det er 20 grader og sol. Tar det som det kommer, men så lenge det er snø og/eller minusgrader er vinterskoene fremme Anonymkode: a629e...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Bor rett utenfor Oslo, og her er det ingen vits med overgangssko ennå i hvertfall. Kaldt (5-10 minus) og snø, og denne uka ska det komme mer, så blir nok vinterstøvler en god stund til. Og sikkert cherrox en stund etter det før overgangssko/joggesko. Anonymkode: 629a6...778
EEØm Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Vintersko, cherox, joggesko, sandaler og støvler for holde for ett år for de minste. Støvler med ullsokker får være overgangssko. Når de blir litt større kommer pensko, skisko, skøyter, klikklakker og penere utesko, så det blir tidsnok mange skopar
Gjest Magnifiq Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Joggesko er en god stund til endA. Bruker overgangssko når det er litt varmere, når snøen har gått. Veldig fornøyde med timberland goretex sko.
ViljaH Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Jeg bruker overgangssko. De er jo fine hele sommerhalvåret uansett, på dager hvor det er regn eller vått i gresset. Så jeg har vintersko, goretexsko, sandaler, støvler til mine. Ofte joggesko, men ifjor sommer droppet jeg faktisk det, var dårlig vær nesten hele tiden og sandaler ble brukt på varme fine dager. Goretexskoene var lette og kjappe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå