Gjest 1111 Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Noen som vet hvilke butikken som fører det merket? har alltid brukt den flytende eyelineren derfra, men når jeg var på Vita helga så har de byttet ut Rimmel med et annet "hipt" merke
Tusseline Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Arg! Det er kjempeirriterende! Er faktisk ganske usikker selv, men jeg kan huske å ha støtet på diverse dagligvareforretninger som fører merket. Kan desverre ikke ta igjen hvilke. :-?
Gjest Coral Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Så at Lindex hadde Rimmel da jeg var innom der sist. Har ikke lagt merke til at de har hatt det merket før, men hadde det her i byen nå i hvert fall
Uma Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Hos oss har vi det på SPAR!!...Ja,VITA fører vel også vanligvis det merket. Syns ikke det er så bra. Maskaraene og lipgloss kan gå,men ellers....
Gjest 1111 Skrevet 18. oktober 2004 #5 Skrevet 18. oktober 2004 Da skal jeg kikke innom lindex. så vidt jeg vet er det ingen dagligvareforretninger som selger noe som helst sminke her i byen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå