AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Noen som har testa vår beste pizza noen sinne i følge reklamen Grandiosa, vår takeaway pizza? Den koster rundt 80-ca. 100 kr alt ettersom hvor du kjøper den, men jeg syns ikke den var verdt pengene. Smakløs og kjedelig pizza! Da syns jeg Grandiosa sin såkalte hjemmelagde er mye bedre, der smaker den nesten litt hjemmelaget og Ellers så liker jeg egentlig ikke grandis, syns det smaker papp.... da jeg var student fikk jeg B12-mangel pga jeg levde på Grandiosa og nudler.... (kjøttet på vanlig Grandiosa kan vel knapt kalles kjøtt, da det er veldig utspedd med soya) Anonymkode: e856f...60d
Gjest pellepirat Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg er 100% enig i alt du skriver her. Foretrekker Grandiosa "hjemmelaga" heller..
Gjest Bergtekjen Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Eg syntast takeaway-varianten smaka hakket betre enn den "vanlege" Grandiosa-en, men den var ikkje veldig god, nei. Men Grandiosa generelt smakar billig, sjølv om eg ikkje har prøvd den heimelaga-varianten.
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Kjøper aldri Grandis. Kun Big One. Liker de bedre, men det jo faktisk samme produsent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå