AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har vært på Tinder en stund, vært heldig og møtt på få playere, men dessverre en del jeg ikke var en match for. Nå har jeg flyttet til hjembygda, 10 mil hver vei til to storbyer på hver sin kan. Her er det ikke rare greiene på tinder, og går gjerne en uke mellom hver match og enda lengre mellom en god samtale. Jeg er i midten av 20 årene og føler meg klar for noe seriøst, men er redd Sukker blir hakket for seriøst igjen. Men, jeg føler jeg "nåe ut" til flere. Jeg trenger å nå ut til flere ettersom jeg ikke er supermodell av utseende og sånn... Dessuten er jeg jo relativt fleksibel, kan jo dra til disse større byene på date, om det skulle være nødvendig. Hvordan er det med Sukker, er folk seriøse der? Jeg er egentlig ganske redd for å bli kjent igjen der, føler det er så flaut å være på en dating side, tenker dere noe om de dere kjenner igjen der? Anonymkode: d203e...b5b
Hjärtat Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har selv vært på Sukker, her er folk stort sett ganske seriøse, men for seriøse? Skjønner ikke helt hva du mener? Er ikke sånn at man er forpliktet etter første date liksom. Ikke vær flau over å være på datingside, viser jo bare at du ønsker å møte noen, og legger litt innsats i det. Selv om man er på datingside betyr det ikke at man ikke prøver å finne noen i "det virkelige liv" i tillegg. Det ene utelukker ikke det andre. De som ser at du er på siden er jo uansett av samme ulla selv.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Min erfaring med Sukker (litt egen og litt via bekjente) er at kjønnssegreringen er sterkere der. Dvs., menn betaler, kvinner gjør det ikke, og siden det ikke er noen form for forhåndgodkjenning (som på Tinder), får kvinner masse slibrige meldinger og menn igjen meldinger i det hele tatt. Anonymkode: ac2bd...ff9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Alt datingsider er piss. Bare fult av kvinnfolk som ikke gidder å svare på noen og ikke tar noe seriøst. Best å holde deg unna Anonymkode: b7932...a01 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå