Gå til innhold

Er jeg horekunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drevet å chattet med en jente i noen uker. Neste helg har jeg invitert henne til å besøke meg, men siden hun bor et stykke unna og har lite penger, så kjøper jeg flybilletter til henne.  

Føler på en måte jeg kjøper henne. Hun har hintet frempå at det skal bli noe på meg neste helg. Er jeg en semi-horekunde?

Anonymkode: 696a4...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du betaler for reisa. Eventuelt sex er jo en bonus. 

• Liker 3
Skrevet

Spør henne ;) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har drevet å chattet med en jente i noen uker. Neste helg har jeg invitert henne til å besøke meg, men siden hun bor et stykke unna og har lite penger, så kjøper jeg flybilletter til henne.  

Føler på en måte jeg kjøper henne. Hun har hintet frempå at det skal bli noe på meg neste helg. Er jeg en semi-horekunde?

Anonymkode: 696a4...27a

Se fleste norske jenter bruker sex for å oppnå goder i dagens samfunn, så om du drar den langt så kan du være en horekunde.

Anonymkode: 46bbc...db7

Skrevet

Blir det ikke sex og du krever penger refundert har du svaret:tongue:

• Liker 5
Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg synes ikke det. Jeg synes heller ikke at man er horekunde fordi man spanderer drinker, mat og andre goder på en jente, selv om jeg vet at mange liker å trekke den parallellen.
:) 

Skrevet

Håper for all du har sett henne på video, frister ikke å betale flybillett for å møte en svett mann. :) 

Anonymkode: 38dfe...ec6

Gjest Linaria
Skrevet

Egentlig ikke, men om du betaler kun fordi du ønsker å ligge med henne, og har forventninger fordi du betaler, så synes jeg likevel det blir feil.

Skrevet

Hahaha!!

Da er jeg isåfall en hore, for jeg dro på besøk til en fyr som betalte flybilletten for meg. Måtte ta fri fra jobb, så sånn sett ble det jo egentlig tap for meg :)

Hadde aldri reist om ikke jeg likte fyren, og det gjør nok ikke hun som du har chattet med heller. Om du ikke bor ett eller annet eksotisk sted hun ikke har vært før... Hun gidder vel neppe ligge seg en tur til Molde, liksom :D

Gjest Cartman
Skrevet

1. Har du planlagt å pule henne på flyet? Du har oksygenmasker for ekstra god utholdenhet og et stort publikum. Blir sikkert knall.

2. Har du ikke planlagt å pule henne på flyet? Du har kun betalt reisen hennes. Hvis moren min kommer på besøk til meg og jeg betaler reisen hennes, så betyr ikke det at jeg planlegger en sex-orgie. Jeg er bare gullungen til mor. Thats it.

Skrevet

Du betaler for turen, ikke for sexen.
Om du la inn noen ekstra penger for ligget så kan det kanskje diskuteres.

Skrevet
Den 29.2.2016 at 2.47, Commander skrev:

Blir det ikke sex og du krever penger refundert har du svaret:tongue:

Hahahahahahahhahahah!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...