AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Er meningen at jeg skal dra til USA for å jobbe som Au Pair i ett år i juli. Jeg skal (forhåpentligvis) reise med STS. Har noen vært/skal være eller er for øyeblikket au pair i utlandet? Hvordan er det? Fortell gjerne litt! Begynner å bli stressa for at jeg ikke får dratt da kun en familie har kontaktet meg til nå, men de trengte au pair nå snart og jeg har ikke mulighet til i dra før juli. Hvor tidlig ble du kontaktet av en familie? Setter pris på om noen vil dele litt erfaringer! :-) Anonymkode: 6f4d7...c55
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg var Au Pair i England for et par år siden. Fant familien min ganske fort (et par uker). Det sto mellom to familier, jeg valgte den med færrest barn. Fantastisk familie og nydelige barn. Jeg hadde mye å gjøre, men det var like greit. Vi bodde på et lite sted på landsbygda, men jeg hadde førerkort og fikk bruke bilen. Jeg var der i et år, og sender mailer med familien noen ganger i året fortsatt. Vær obs på at man lett kan bli litt utnyttet som meget billig arbeidskraft, det vet jeg mange har blitt. Lykke til, jeg anbefaler alle et år som Au Pair i utlandet! Anonymkode: de0df...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå