Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2004 #21 Skrevet 24. oktober 2004 Til alle som har sendt meg pm om denne saken: Jeg har tatt kontakt med de i denne tråden som har etterlyst kontakt med meg og videreformidlet mine konkrete observasjoner. Takk til alle som har brydd seg, vi får håpe at Lars Erik dukker opp til slutt. Klem fra Tex
alisia4 Skrevet 31. oktober 2004 #22 Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har sett Lars Erik, er han funnet??????
nat26 Skrevet 31. oktober 2004 #23 Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har sett Lars Erik' date=' er han funnet??????[/quote'] Har lurt på det jeg og,men går utifra at vi hadde fått vite det her hvis han ble funnet
Gjest Lille Solstråle Skrevet 7. november 2004 #24 Skrevet 7. november 2004 Sa de ikke på dagsrevyen for noen dager siden at en 27 år gammel mann som hadde vært savnet fra Oslo-området var blitt funnet død?
Catzy Skrevet 7. november 2004 #25 Skrevet 7. november 2004 Hvis du tenker på han som ble funnet i Tønsberg-traktene, så er det en annen. Den de fant der, var de rimelig sikre på at var en fyr som hadde forsvunnet i august. Dessverre ikke samme person. Det er mange mennesker som forsvinner hvert år, desverre. Noen har et større nettverk rundt seg, og dermed blir det mer oppmerksomhet rundt deres forsvinning også. Catzy
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2004 #26 Skrevet 8. november 2004 Er det noen som vet om denne mannen er funnet nå? Har ikke hørt om dette før jeg kikket innpå her nå nettopp... Har ikke media gått ut med et eneste bilde??? Det er jammen rart om ikke.. Håper de finner han!
nat26 Skrevet 8. november 2004 #27 Skrevet 8. november 2004 Har ihvertfall ikke hørt om han på nyhetene,men jeg har sett plakater med bildet av han i oslo og bærum
SunAndMoon Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #28 Skrevet 8. desember 2005 Noen som vet om han er funnet.. levende eller død? Siden hjemmesiden er det samme, så tror jeg vel ikke han er blitt funnet. Men er jo lov å håpe. Dette er ihvertfall "siste nytt" om Lars-Erik fra www.salamander.no: http://www.salamander.no/index.php?option=...task=view&id=17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå