Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle som har sendt meg pm om denne saken:

Jeg har tatt kontakt med de i denne tråden som har etterlyst kontakt med meg og videreformidlet mine konkrete observasjoner. Takk til alle som har brydd seg, vi får håpe at Lars Erik dukker opp til slutt.

Klem fra Tex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har sett Lars Erik, er han funnet??????

Skrevet
Noen som har sett Lars Erik' date=' er han funnet??????[/quote']

Har lurt på det jeg og,men går utifra at vi hadde fått vite det her hvis han ble funnet

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Sa de ikke på dagsrevyen for noen dager siden at en 27 år gammel mann som hadde vært savnet fra Oslo-området var blitt funnet død?

Skrevet

Hvis du tenker på han som ble funnet i Tønsberg-traktene, så er det en annen. Den de fant der, var de rimelig sikre på at var en fyr som hadde forsvunnet i august. Dessverre ikke samme person. Det er mange mennesker som forsvinner hvert år, desverre. Noen har et større nettverk rundt seg, og dermed blir det mer oppmerksomhet rundt deres forsvinning også.

Catzy

Skrevet

Er det noen som vet om denne mannen er funnet nå? Har ikke hørt om dette før jeg kikket innpå her nå nettopp... Har ikke media gått ut med et eneste bilde??? Det er jammen rart om ikke..

Håper de finner han!

Skrevet

Har ihvertfall ikke hørt om han på nyhetene,men jeg har sett plakater med bildet av han i oslo og bærum

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...