EvaLena Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Noen ser på det å kunne unne seg fn sydentur som luksus, mens andre føler status ved å gå ut på en middag. Jeg har tygd litt på dette idag og jeg trur ingenting per nå får meg til å føle status over noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har vokst opp med at man ikke skal bry seg om sånne ting, og kan ikke si jeg føler status eller det motsatte noen gang, for jeg vet ikke hvordan det skal føles eller hva det egentlig er eller hvorfor folk bryr seg om det. Det jeg bryr meg om er at jeg føler meg bra og lykkelig Jeg kan bli lykkelig bare av å bake ett brød eller av å se ett glimt av sola. Jeg har det bra som jeg har det, og tror ikke man blir lykkelig av å ha dette statusgreiene. Anonymkode: 728ae...57d
herzeleid Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Jeg tenker vell at å ta gode valg og prestere er det mest statusfremmende for min del.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Status for meg er å gå i det en føler for, leve livet som en selv ønsker (å nå mener jeg innenfor en lovlydig ramme hvor en ikke sårer andre, spise det en ønsker, mene det en gjør og stå opp for seg selv og andre. Rett og slett være den en er og gi bang i andres fordommer, tanker og meninger. Et litt defust svar kanskje men når jeg svarer her så har jeg en annen tråd i tankene nemlig "hva føler du deg for gammel for" på skråblikk forumet og jeg tror ut ifra den tråden og andre tråder her inne og Irl at veldig mange mennesker lar seg hemme av ting som årstall og alder, hva andre venner mener, hvordan arbeidskolleger er, hva familien tenker om valgene vi tar (enda vi er voksne og selvstendige), hvordan vi blir oppfattet generelt. Status for meg er de som så tydelig gjør de tingene som er rett for de og trosser andres meninger. Anonymkode: 72765...0ab
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Status er noe jeg ikke bryr meg om.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Den statusen som folk bygger opp utad er som regel falsk, så jeg ser faktisk ned på de som liker å fremstille seg og sin familie på best mulig måte det må da være bedre å bruke tid og energi på ekte lykke og ærlig arbeid som man trives med. Anonymkode: 2371c...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå