Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har lest meg litt frem om eggløsning, og når man har eggløsning skal det komme en slags "eggehvit", seig utflod. Men trenger det nødvendigvis og være slik hver gang? 

Anonymkode: da50d...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjellig fra kvinne til kvinne. Jeg har ikke eggehvit utflod rundt tiden jeg har eggløsning. Litt "seigere" ja, men likevel klar og fargeløs. 

Anonymkode: 8025e...e28

Skrevet

Det har hendt at jeg noen ganger har lignende eggehvit og seig utflod, men dette var faktisk når jeg brukte p-piller, så da må jeg nok ha EL selvom den ikke er eggehvit og seig hver gang jeg har EL.

Anonymkode: da50d...715

Skrevet

Jeg ser at noen muligens forveksler fargen "eggehvit" med "eggehvite", altså det blanke inni egget? Mange har en utflod rundt eggløsning som ligner på faktiske eggehviter, både på farge og konsistens. Utfloden er altså gjerne blank og midt mellom flytende og gele, på en måte. Noen har mye av dette, andre lite eller ingenting. Noen har det over flere dager, andre bare en eller ingen dager.. Min eggløsning er sånn noenlunde lik hver gang, men ikke helt. Mengden eggløsningsslim og hvor mange dager det kommer varierer :) Også når i syklusen jeg har eggløsning kan variere (sykluslengde varierer).. 

Skrevet

Jeg har null og niks av denne type utflod. Noen har lite, noen mye. Jeg har brukt en egen glidekrem ment for å erstatte dette slimet/utfloden begge de gangene jeg har klart å bli gravid (Pre-seed). 

Men det er også mange forskjeller på måned til måned. Noen måneder har jeg hatt plager rundt EL, noen ganger litt blod, noen ganger smerter, noen ganger ingenting, noen ganger økt sexlyst... Det varierer. Ikke bare fra kvinne til kvinne, men det kan variere fra måned til måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...