AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Del Skrevet 28. februar 2016 Mamma har aldri vært lesbisk! Nå er hun plutselig 50 år og har blitt sammen med en dame som er 10 år yngre Jeg er snart 30 og klarer ikke å takle dette. Min bror har det enda vanskeligere. Han er bare 16 år og er helt fortvilet. Hylgrein i tlf i stad Hva skal jeg gjøre for å ordne opp i alt dette? Anonymkode: e0133...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Del Skrevet 28. februar 2016 Skjønner meg ikke på foreldre som kommer ut av skapet mens de har tenåringsbarn.. Anonymkode: 79ac5...cbd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 28. februar 2016 #3 Del Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mamma har aldri vært lesbisk! Nå er hun plutselig 50 år og har blitt sammen med en dame som er 10 år yngre Jeg er snart 30 og klarer ikke å takle dette. Min bror har det enda vanskeligere. Han er bare 16 år og er helt fortvilet. Hylgrein i tlf i stad Hva skal jeg gjøre for å ordne opp i alt dette? Anonymkode: e0133...a66 Du kommer deg ut av sjokket: -) og så får du etterhvert møte den utvalgte og kanskje du liker henne godt? :-) Skjønner dere blir overrasket,men dere må jo tenke på at moren din fortjener sikkert å ha det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 28. februar 2016 #4 Del Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner meg ikke på foreldre som kommer ut av skapet mens de har tenåringsbarn.. Anonymkode: 79ac5...cbd De er tøffe som gjør det,og forteller det. Ungene kommer seg av overraskelsen. Det er ikke sånn at foreldrene gjør noe galt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 28. februar 2016 #5 Del Skrevet 28. februar 2016 Du som voksen kan gå foran med et godt eksempel, ved å legge alt av fordommer til side og tenke; "hadde jeg reagert slik hvis det var en mann?" Homofili i dag er enten eller. Enten er alle for det, eller så er alle mot det. Mange har fremdeles fordommer mot det ene og det andre, men til syvende og sist så er det vår individualitet som bestemmer hva og hvem vi faller for. Din mor har sikkert kjent på disse følelsene i lang, lang tid, og tenkte at nå er dere voksne nok til og takle det. For all del, jeg hadde sikkert reagert i starten jeg også, men hvis din mor blir lykkelig av og endelig "være seg selv", er det ikke verdt et forsøk da? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 28. februar 2016 #6 Del Skrevet 28. februar 2016 Skjønner at dette er vanskelig for både deg og broren din, men det er ikke så mye dere får gjort. Dere får tenke at det er veldig bra at moren deres har det bra, og selv om det ikke hjelper stort; det steget har sikkert ikke vært lett for henne heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er det så vanskelig? Hun har kanskje bært på denne hemmeligheten hele sitt liv. Og det kan hende hun liker både kvinner og menn. Anonymkode: 31459...0d1 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 28. februar 2016 #8 Del Skrevet 28. februar 2016 Så bra for moren din! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 28. februar 2016 #9 Del Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så vanskelig? Hun har kanskje bært på denne hemmeligheten hele sitt liv. Og det kan hende hun liker både kvinner og menn. Anonymkode: 31459...0d1 Det blir jo et sjokk til å begynne med da. Moren viser jo en helt ny side ved seg selv. Hun de har kjent hele livet og trodde de visste alt om. Så det tar jo litt tid å fordøye: -) det er vel bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Del Skrevet 28. februar 2016 Du bør være glad for at moren din endelig føler seg vel nok i sitt eget jeg til at hun kan komme ut. Forstår at dette er vanskelig for sønnen på 16, det er jo en alder man er ekstremt selvsentrert, og at dette føles som om et angrep på han selv. Om du vil hjelpe han, så må du bidra med forståelsen av at dette er noe som gjør deres mor glad og lykkelig. Man skal ville at foreldrene sine også har det godt, og trives. Foreldre skal jo ikke leve utelukkende for sine foreldre. Du må hjelpe broren din med å forstå at dette er bra for moren din. Anonymkode: 73ae1...785 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Del Skrevet 28. februar 2016 Så det gjør ingenting at dette faktisk er i ferd med å knekke min bror? Jeg synes det er viktigere at en sårbar tenåring blir ivaretatt før en godt voksen dame. Han mister faktisk litt av livsgnisten på grunn av dette. Og denne "utvalgte" hun er ikke spesielt fantastisk altså Kan jeg anmelde? TS Anonymkode: e0133...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 Populært innlegg #12 Del Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det gjør ingenting at dette faktisk er i ferd med å knekke min bror? Jeg synes det er viktigere at en sårbar tenåring blir ivaretatt før en godt voksen dame. Han mister faktisk litt av livsgnisten på grunn av dette. Og denne "utvalgte" hun er ikke spesielt fantastisk altså Kan jeg anmelde? TS Anonymkode: e0133...a66 Sukk. Fram til akkurat den der så virket det nesten som om det var en reell problemstilling... Anonymkode: 342dc...d8b 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #13 Del Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det gjør ingenting at dette faktisk er i ferd med å knekke min bror? Jeg synes det er viktigere at en sårbar tenåring blir ivaretatt før en godt voksen dame. Han mister faktisk litt av livsgnisten på grunn av dette. Og denne "utvalgte" hun er ikke spesielt fantastisk altså Kan jeg anmelde? TS Anonymkode: e0133...a66 Jupp. Politiet har topp prioritering på mødre som mystisk blir lesbiske over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #14 Del Skrevet 28. februar 2016 En sekstenåring er mer enn gammel nok til å forstå at han ikke kan blande seg opp i sin mors privatliv. Om din bror er så selvsentrert at han ikke klarer å forstå dette har han nok slitt psykisk en stund allerede. Anonymkode: 16b82...0fe 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #15 Del Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det gjør ingenting at dette faktisk er i ferd med å knekke min bror? Jeg synes det er viktigere at en sårbar tenåring blir ivaretatt før en godt voksen dame. Han mister faktisk litt av livsgnisten på grunn av dette. Og denne "utvalgte" hun er ikke spesielt fantastisk altså Kan jeg anmelde? TS Anonymkode: e0133...a66 Din 16 år gamle bror bør faktisk tenke på at din mor er født som hun er og da bør hun få lov til å være den hun er. Det er en 16-åring og ikke en 6-åring det er snakk om her. Hilsen meg som er 19 år. Jeg synes i alle fall dere er ganske egoistiske. Tenk på deres mor og hvor stort det er av henne at hun endelig klarer å være den hun er og fortelle alle! Du kan ikke anmelde noen for å være homofil. Er det mulig.. Noen mennesker tenker KUN på seg selv, og du er en av dem. Anonymkode: 9a6ea...c55 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #16 Del Skrevet 28. februar 2016 Spoiler Hihihihihi Anonymkode: e0133...a66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #17 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg er 16år, og har to mammaer, altså lesbiske mødre. Kanskje litt annerledes når jeg har vokst opp med det, men ingen dør av lesbiske foreldre. Du kan heller ikke anmelde moren din for det nei. Se på det som en fin måte å få bukt med noen fordommer på. Anonymkode: f08f6...f74 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #18 Del Skrevet 28. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma har aldri vært lesbisk! Nå er hun plutselig 50 år og har blitt sammen med en dame som er 10 år yngre Jeg er snart 30 og klarer ikke å takle dette. Min bror har det enda vanskeligere. Han er bare 16 år og er helt fortvilet. Hylgrein i tlf i stad Hva skal jeg gjøre for å ordne opp i alt dette? Anonymkode: e0133...a66 Det eneste du trenger for å ordne opp, er jo å akseptere valget hennes. Hva i alle dager har det å si for deg, eller din bror, hvilket kjønn hun er sammen med? Hadde det blitt dette ramaskriket dersom hun blei sammen med en mann? Tvilsomt... Hvor har dere fått disse fordommene fra??? Anonymkode: 40ccc...a60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet 28. februar 2016 #19 Del Skrevet 28. februar 2016 Det går over og broren din vil takle det også, ikke vær så dømmende! Min bror er homofil og kom nettopp ut som transe, familien taklet det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. februar 2016 #20 Del Skrevet 28. februar 2016 Dump henne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå