AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Så det var en tråd om nesten nøyaktig det samme, men situasjonen min er litt annerledes. Jeg er ei jente på 23 år, som i sommer møtte en fyr på 29. Han er ikke veldig opptatt av sex, og går i tillegg på medisiner som nok har en negativ innvirkning på sexlysten, og som også gjør det vanskeligere for han å få utløsning. Jeg er derimot veldig glad i sex, og synes det er både spennende og koselig. Vi har uansett blitt samboere, og har sex 3-4 ganger i uken, noen ganger mer, da lysten hans varierer veldig. Og jeg har vurdert det dithen at jeg liker han såpass godt, og synes han er en fantastisk gutt på alle andre måter, at akkurat det med sexen gjør ikke så mye. Men i perioder plager det meg litt at jeg føler jeg ikke klarer å tenne han. Jeg har vel også mistet litt selvtilliten; ikke fordi jeg nødvendigvis har blitt avvist så mange ganger, men fordi jeg vet at han "sjeldent" har lyst sånn helt ut av det blå, at han liker best når det er planlagt, så det ikke kommer i veien for andre aktiviteter han har planlagt å gjøre den dagen. Og ja, vi har snakket mye om hva som tenner oss og hva vi kan gjøre for å piffe det opp osv. Jeg har bare lyst på litt innspill fra dere på hva jeg/vi kan gjøre for å få han tent. Noen detaljer som kanskje kan hjelpe dere: - Jeg tenner veldig på alt som har med han tenning å gjøre. Når han blir kåt, når han kommer osv. - Han liker godt at jeg har på en topp eller noe når vi har sex (clothed female naked man) - Han har også en liten ting for strømper og tights, sier han, men dette har jeg ikke merket så mye til de gangene jeg faktisk har på dette i andre sammenhenger Anonymkode: 4bd08...ac3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå