Gå til innhold

Facebookgrupper om mote og outfits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Jeg lurer på om det er noen der ute som er med i noen gode grupper på facebook som handler om mote og trender, av typen at de legger ut "outfit of the day" og lignende? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som jeg vet om. Men du kan jo opprette en? Jeg vil gjerne være med i en sånn gruppe. :P 

Anonymkode: 7a5c9...d04

Skrevet

Huff, får kanskje nøye meg med å surfe gjennom bloggere.. Men om dere er på "sminke-elskere", så er det en helt fantastisk gruppe, med så godt som ingen krangling og gode innlegg og flinke admins. :-) Bare at det kun er sminkerelaterte greier, så jeg skulle ønske det fantes en lik gruppe, bare for style B-)

Skrevet

Åh, god idé! Jeg vil også bli med i en sånn gruppe for inspirasjon. Selvfølgelig i en gruppe der folk kan kle seg :P

Vedder på at det finnes en ikke-norsk gruppe for dette! 

Skrevet

Men jeg tror ikke jeg orker å starte en helt ny en og være admin og slikt, det virker som sååå mye stress! Men jeg kan jo kanskje høre litt med sminke-elskere om det kan være en søstergruppe. For det virker jo veldig greit, om tonen er slik som på sminkegruppen. :-) Må kanskje ha pelsforbud, for å unngå krangling. 

AnonymBruker
Skrevet

Savner også dette. 

Anonymkode: a2a45...b70

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter opp denne da jeg også gjerne skulle vært medlem av noe slikt. Veldig merkelig om det ikke finnes noe, ikke en internasjonal gruppe engang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...