Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er vel den eneste i landet (verden ?) som ennå ikke har kastet meg på jeans-bølgen... :oops: Har følt meg så feit og ulekker i de siste årene at det siste jeg har ønsket er å oppdage at jeg må gå opp x antall størrelser og likevel ende opp med bukser som strammer overalt... :-( Men NÅ - litt slankere, og klar for jeans. Problemet er bare at jeg ikke har hatt nye olabukser siden Levis 501 var det store en gang i steinalderen - og jeg aner ikke hvilke merker og modeller som finnes. Likte egentlig Levis 501 godt, jeg, men føler at det er litt feil nå!?!? Har noen gode tips slik at jeg virkelig kan føle meg kul i mine lekre nye olabukser?
Mackenzie* Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Liker personlig ikke levis. Men prøv lee, diesel eller crocker. De er jeg veldig fornøyd med ihvertfall
chriztine Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Er veldig fornøyd med Fornarina buksene jeg. Har flere som jeg har hatt i flere år, og de har like fin fasong enda.
tigerpus Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er godt fornøyd med Lee og Nudie. Har også et par Levis men ikke 501. Du bør gå til en skikkelig jeans-butikk type JC eller Carlings, de finner helt sikkert noe som passer deg. -- Tiger
Windy Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg liker Levis jeg Den siste jeg kjøpte meg var modell 529, liker den fordi den er ikke altfor lav i livet. Den er vel bootcut, den skrår i alle fall ikke innover i leggene *grøss*
Gjest Ethereal Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Altså: du vil få like mange svar som brukere.....Dette fordi vi alle har forskjellig fasong, og dermed liker ulike buksemodeller og merker. Selv liker jeg Diesel, Fornarina og Miss Sixty. Liker IKKE Levi's (har jeg aldri gjort) og for meg var Lee var en total bommert (siden jeg har smale hofter). Men Lee Leola og Desoto er fin på andre,synes jeg. Lee Leola er fin for en kvinnelig figur med rundere former, lett utskrådd/bootcut, og lavere foran enn bak. Finnes med og uten stretch, og koster 7-800.
Tuddelidu Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Lee Leola er fin for en kvinnelig figur med rundere former, lett utskrådd/bootcut, og lavere foran enn bak. Finnes med og uten stretch, og koster 7-800. Finnes denne uten stretch også? Jeg har prøvd denne modellen, men syntes det var altfor mye stretch i den, og ble ikke noe fin på meg, selv om jeg har "former". Kanskje den kunne blitt finere uten?
Gjest Ethereal Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Den jeg hadde, var uten stretch i hvertfall. Men den hadde jeg kjøpt i utlandet. Du får spørre rundt, det burde være mulig å oppdrive her også (med litt godvilje fra butikkene)
Carmen_ Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg ville gått for Mudd, Lee, eller Fornarina Levi's er heller ikke for meg...
Samantha Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Finnes denne uten stretch også? Jeg har prøvd denne modellen, men syntes det var altfor mye stretch i den, og ble ikke noe fin på meg, selv om jeg har "former". Kanskje den kunne blitt finere uten? Visste ikkje at dei fins MED stretch eg! Så ja; dei fins uten stretch. Har 2 stk, og er veldig fornøgd med dei. Går med dei heile tida :-)
Tuddelidu Skrevet 17. oktober 2004 #11 Skrevet 17. oktober 2004 Så langt har jeg bare esprit-jeans, og er kjempefornøyd med dem. Fasongen holder seg kjempefint, og er skikkelig gode å gå i, bare så synd at esprit nesten ikke finnes i Norge. Men Tuddelidu skal til Helsinki på førjulsshopping
Gjest Nin@ Skrevet 18. oktober 2004 #12 Skrevet 18. oktober 2004 Går ikke så mye i jeans men har en Diesel som jeg ELSKER! Fasongen er perfekt for meg, og stoffet må være veldig bra for den sitter like bra selv om jeg skulle finne på å bruke den en uke i strekk uten å vaske den. Husker ikke modellen da... Er Diesel generelt store i størrelsen forresten? Denne buksa er 2 nummer mindre enn jeg f.eks. måtte hatt i levis 501. Hender jo at størrelsene er feilmerka da...
Gjest Revenka Skrevet 18. oktober 2004 #14 Skrevet 18. oktober 2004 Av bukser har jeg Jean Paul, Voice of Europe, Henry Choice og B-Young.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå