Annie Skrevet 27. oktober 2004 #21 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har begynt allerede i år. Det pleier jeg nemlig aldri å få til og ender opp med å være raka blakk i desember. Har tenkt å prøve å finne noe på tilbud sånn at jeg skal slippe det i år.
Furstina Skrevet 27. oktober 2004 #22 Skrevet 27. oktober 2004 Jag köper inte så mycket julklappar att det egentligen är ett problem. Vi handlar en del redan i november - det som ska postas till Norge - och resten under december. Vi har relativt god ekonomi med marginaler men tycker ändå inte att julklappshandlingen ska kosta allt för mycket. Jag tror väl att mannen och jag köper totalt sett för 2500-3000 kr tillsammans. Nu blir det kanske några extra hundralappar när vi fått barn.
aline Skrevet 27. oktober 2004 #23 Skrevet 27. oktober 2004 jeg kjøper julegavene hovedsaklig i november og desember, blakker meg ikke av den grunn, både pga halv skatt i desember og at jeg ikke har så forferdelig mange å kjøpe til. blir nok stort sett jul andre steder en hjemme hos meg selv, så resten av utgiftene går hovedsaklig til tog til og fra og evt noe julesnack å ha med som tilskudd til juleverten(e).
Jens Skrevet 27. oktober 2004 #24 Skrevet 27. oktober 2004 Det er jo halv skatt i desember, så får jo utbetalt en fin sum!!Har også kjøpte til mamma, pappa, og søsteren min alt, og da er det bare til noen få igjen! Gir ikke til fler en ca 7-8 personer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå