Gjest Angst Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har så innmari angst. Økt angst hele tiden, hele dagen lang. Den blir aldri borte. Ikke i et lite sekund engang. Den er der hele tiden, hvert eneste sekund, minutt, time osv. Jeg er så redd angsten aldri blir bitte bitte litt bedre. Jeg har hatt angst så lenge jeg kan huske, men den har blitt så mye værre de siste årene. Livet er bare vondt. Bare trist. Det eneste jeg ser fram til er døden. Da slipper jeg ivertfall angsten og den forferdelige redselen min. Da får jeg endelig fred og ro. Heldigvis skal jeg død. Heldigvis varer jeg ikke evig. Heldigvis skal jeg få fred en gang. Jeg orker ikke å vente så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjære deg. Du må søke hjelp. Du kan jo begynne med å søke litt på denne nettsiden. Her står også tlf.nr. til et døgnåpent hjelpeapparat. Vi her på KG har ikke fagpersoner som kan ta seg av slike problemer som du sliter med. Beklager - men i h.h.t til KG's reglement så må jeg stenge denne tråden. Søk hjelp - det finnes hjelp å få! Ønsker deg lykke til. Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg