Gå til innhold

Ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen beskrive følelsen? Er jente og er skikkelig nysgjerrig på hvordan det føles. 

Har prøvd å spørre typen, men han sier bare at det er samme som når jeg blir våt. Greit nok det, men hos dere menn skjer det jo faktisk en bevegelse. Typen får feks ståkuk på null komma niks når han ser meg etter uker fra hverandre. Hvordan kjennes det ut at den "bråfylles"? 

Anonymkode: 94c9b...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sammenlignes når klitoris blir større av blod pga tenning 

Anonymkode: 12e81...b60

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan sammenlignes når klitoris blir større av blod pga tenning 

Anonymkode: 12e81...b60

Ja, det er jeg klar over. Men klitoris har jo ikke den bevegelsen som følger med en ereksjon.

Anonymkode: 94c9b...b16

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Selve ereksjonen kan ha en litt vond følelse siden trykket kan bli så kraftig.

Skrevet

følger

Anonymkode: f4cfd...aa1

Skrevet

Hvis jeg ser på han som vokser mens jeg kjenner min klitoris blir stor og hoven langt innover føler jeg at jeg vet hvordan det kjennes...

Skrevet (endret)
12 minutter siden, EEØm skrev:

Hvis jeg ser på han som vokser mens jeg kjenner min klitoris blir stor og hoven langt innover føler jeg at jeg vet hvordan det kjennes...

Er du en mann? Ingen jenter kjenner vel at klitoris blir stor og hoven, hva snakker du om? 

For meg kjennes tenning ut som et elektrisk deilig stikk opp i skjeden. Er det uvanlig det da?

Endret av Evilposelos
Skrevet
2 timer siden, Evilposelos skrev:

Er du en mann? Ingen jenter kjenner vel at klitoris blir stor og hoven, hva snakker du om? 

For meg kjennes tenning ut som et elektrisk deilig stikk opp i skjeden. Er det uvanlig det da?

Jeg tror ikke tappen på utsiden blir så mye større, men den delen som går innover og på hver siden av åpningen kjennes ut som blir hoven og følsom, og jeg har lest at den og blir fylt opp av blod når man blir opphisset akkurat som hos mannen, bare ikke så stor forskjell. (Søk på clitoral erection eller noe) Så jeg har bare regnet med at den hevelsen jeg kjenner kommer fra klitoris...

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, EEØm skrev:

Jeg tror ikke tappen på utsiden blir så mye større, men den delen som går innover og på hver siden av åpningen kjennes ut som blir hoven og følsom, og jeg har lest at den og blir fylt opp av blod når man blir opphisset akkurat som hos mannen, bare ikke så stor forskjell. (Søk på clitoral erection eller noe) Så jeg har bare regnet med at den hevelsen jeg kjenner kommer fra klitoris...

Ok, aldri kjent det på den måten jeg. 

Skrevet
2 timer siden, EEØm skrev:

Jeg kjenner også at klitoris på en måte pulserer....

Anonymkode: 98681...a97

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...