AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Er de noe som har erfaring med dette? Er det like enkelt som det ser ut, eller er det er håpløst prosjekt for en nybegynner? Prosjekter som beskrives som enkle i reklamene er sjelden det. Anonymkode: 31841...779
Zienna Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Jeg har samme problemet, men har bestemt meg for å rullesparkle. Er ikke snekkerkyndig, så nye plater på veggene er uaktuelt. Det finnes overmalerbar duk som settes opp som tapet, men har aldri tapetsert i mitt liv. Vet det blir mye støv når veggene skal pusses, så største jobben blir å flytte alt og dekke for slik at ikke hele huset nedstøves. Skal male med kalkmaling, for da regner jeg med at evt. ujevnheter ikke er av største viktighet
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Jeg og samboeren fikk til å feste opp veggfornyer selv om vi aldri hadde tapetsert før. Litt knotete er det jo, men resultatet ble bra. Anonymkode: b3dff...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå