Gå til innhold

Er det virkelig vanlig å synes at fiolinspillende jenter er sjarmerende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god kompis som hevder han synes det. Han sier også at dette ikke er en uvanlig oppfatning. Jeg er selv mann, men synes ærlig talt ikke at fiolinspillende mennesker er mer sjarmerende enn andre. Det trekker egentlig heller i motsatt retning. Vet ikke hvorfor, synes bare det er litt sært. 

synspunkter ?

Anonymkode: bbecf...4ce

Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

I dette tilfellet er det nok du som har rett, det er som regel ingen vanlig oppfatning nei. Kanskje kompisen din er svært musikkintirissert eller litt sær på andre områder? 

Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har en god kompis som hevder han synes det. Han sier også at dette ikke er en uvanlig oppfatning. Jeg er selv mann, men synes ærlig talt ikke at fiolinspillende mennesker er mer sjarmerende enn andre. Det trekker egentlig heller i motsatt retning. Vet ikke hvorfor, synes bare det er litt sært. 

synspunkter ?

Anonymkode: bbecf...4ce

Jeg foretrekker de som spiller et blåseinstrument, kontra de som spiller på et strengeinstrument. Fordi jeg foretrekker blowjobs bedre enn handjobs... sånn er det bare :)

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen nevne fiolinspilling som spesielt sjarmerende i hvert fall. Jeg selv synes fiolinmusikk er djevelens verk, så jeg blir ikke spesielt sjarmert når jeg ser noen med en fiolin (snarere tvert imot). Jeg er kvinne da, men ingen av mine mannlige bekjente har nevnt noe slikt heller. 

Skrevet

Det er svinaktig sexy, skal jeg si dere!

Anonymkode: 6e2c9...833

• Liker 3
Gjest revestrekjenta
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svinaktig sexy, skal jeg si dere!

haha, ja særlig :P

Skrevet

Kan forstå at noen ikke synes det virker positivt, for det kan jo virke litt traust, på en måte. Men jeg synes det er positivt å spille et instrument. Så om en mann hadde spilt fiolin, tror jeg kanskje det hadde veid positivt for meg.

Anonymkode: f71a4...9fb

• Liker 1
Skrevet

Vis ham denne, om han ikke allerede har sett den.

Anonymkode: bf27d...07a

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det 

Anonymkode: 5d4d9...b26

Skrevet
1 time siden, revestrekjenta skrev:

haha, ja særlig :P

Du kan godt la være å være frekk. Jeg synes det er sexy med fiolinistinner. Hvorfor får jeg ikke lov til det?

• Liker 2
Gjest Leonardo
Skrevet

Er ikke noe jeg går rundt og tenker på, men ja, så absolutt!
:) 

Gjest revestrekjenta
Skrevet
2 minutter siden, Leonardo skrev:

Er ikke noe jeg går rundt og tenker på, men ja, så absolutt!

Why?? Er du musikknerd selv? Fiolin er traust, det synes de fleste😜

Gjest Leonardo
Skrevet
1 minutt siden, revestrekjenta skrev:

Why?? Er du musikknerd selv? Fiolin er traust, det synes de fleste😜

Jeg er veldig glad i fiolinen og synes generelt at mennesker som spiller et instrument og ellers er kreative er sexy. Det som er med fiolinen og strykeinstrument forøvrig er jo at de er lite tilgivende med hensyn til nivået på utøveren. Enten kan du det eller så kan du det ikke. Og kan du det ikke høres det gjerne ikke spesielt bra ut.

Selv spiller jeg både trompet, piano og gitar, med mest fokus på sistnevnte, så jeg er nok litt musikknerd, ja.

Gjest revestrekjenta
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan godt la være å være frekk. Jeg synes det er sexy med fiolinistinner. Hvorfor får jeg ikke lov til det?

var ikke frekk, bare sier sannheten. 

Skrevet

Musikere generelt kan være veldig sexy, så jeg hadde ikke sagt nei til en fiolinist 😃 Synes både fiolin og andre strykeinstrument er svært vakkert å høre på om musikeren kan spille det, også liker jeg at det, som med de fleste andre kreative aktiviteter, krever en viss dedikasjon og passion da det tar litt tid å bli god på å utøve musikk eller kunst. 

Anonymkode: d334f...eba

Skrevet

Sånn fra filmer: en kvinnelig cellospiller har lenge vært ansett som sexy. Mange syntes sikkert at Alexander Rybak var sexy da ha spilte fele med full intensitet. Fiolin er det noe sart og kvinnelig med. Mannlige bassister er litt badass, og trommeslagere er barske.

Anonymkode: 34cee...511

• Liker 1
Skrevet

Det kommer ann på nivået på fiolinisten. Eksen min var råsexy da hun spillte, og det er veldig vakkert å høre gode fiolinister.

Anonymkode: fb664...047

• Liker 1
Skrevet

Fiolinister er jo gjerne sofistikerte og kultiverte mennesker, så det er absolutt et pluss.

Anonymkode: 3c910...cc8

Skrevet

Strykeinstrumenter har noe erotisk ved seg, pga måten man holder dem inntil kroppen og stryker dem på. 

Anonymkode: e0930...e9c

Skrevet

Jeg synes kvinner som spiller et instrument er litt sexy i seg selv. Og det er noe sårbart og vakkert over fiolinspilling, så kan godt tenke meg at mange synes det er stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...