AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Det har en ny trend å ha tykke og fylte øynebryn. I 2000 var det populært å ha tynne øyenbryn, og det å ha tykke øynebryn ble sett på som unormalt. Mitt spørsmål er, til begge kjønn.. er det veldig viktig å ha perfekte øyenbryn? Et eksempel på tykke og fylte øyenbryn. Spoiler Et eksempel på naturlige bryn, uten fyll. Spoiler Hvilke øyenbryn likte du best? Anonymkode: 035b4...174
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har er en ny trend å ha tykke og fylte øynebryn. I 2000 var det populært å ha tynne øyenbryn, og det å ha tykke øynebryn ble sett på som unormalt. TS Anonymkode: 035b4...174
Doge Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Trenger ikke ha perfekte bryn, men bryn som passer resten av ansiktet. De i det første bildet er altfor markerte. De i det andre bildet trenger bare å nappes bittelitt. 1
Gjest 123Sol Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Nei, det er ikke så veldig viktig, men det kan fort ødelegge utseende til en person. Ingen av de du linka til var fine.
PhilosopherSe7en Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Så lenge det er to øyebryn og ikke ett sammenhengende så er det samme for meg om hun har tynne eller tykke. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Alt for mange plukker for mye på brynene sine idag, så de blir ikke fine engang. Jeg er selv heldig som har fine bryn fra naturens side, men ser så mange som ødelegger brynene sine med en tegnede like bryn a lá noen de ser opp til, selv om det ikke kler dem. Bli glad i dine egne bryn, og ikke herm etter alle andre, men se hva akkurat DU kler! Noen kler tynnne, noen kler tykke, noen kler middels, noen kler sine mørke markerte, men for andre blir det for hardt... Anonymkode: 5e48e...706 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Må bare spørre: HVA er perfekte øyebryn?? Anonymkode: 48b46...7d9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Jeg synes brynene i det første bildet er helt grusomme, skjønner ikke at noen synes det er fint. Men smaken er som baken. Det andre bildet er mye bedre, men jeg synes ikke de heller ser spesielt naturlige ut. De er bare unaturlige på en penere måte. Men jeg synes det er mye penere med litt smalere bryn enn dette. Anonymkode: a7cbb...735 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt for mange plukker for mye på brynene sine idag, så de blir ikke fine engang. Jeg er selv heldig som har fine bryn fra naturens side, men ser så mange som ødelegger brynene sine med en tegnede like bryn a lá noen de ser opp til, selv om det ikke kler dem. Bli glad i dine egne bryn, og ikke herm etter alle andre, men se hva akkurat DU kler! Noen kler tynnne, noen kler tykke, noen kler middels, noen kler sine mørke markerte, men for andre blir det for hardt... Anonymkode: 5e48e...706 Amen! Anonymkode: a7cbb...735
Hjärtat Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Som med alt annet går det jo i trender. Tenker det viktigste er å finne noe du selv er komfortabelt og synes er fint. Jeg er veldig opptatt av bryn, men endrer mening om det sikkert fem ganger i løpet av året. Synes noen av de første var fine, men også de helt naturlige, hadde de bare vært nappet litt mer. Dersom du synes det er vanskelig å finne noe som passer deg kan du jo la bryna dine vokse fritt i et par måneder, og så gå til en salong som har brynsforming, og få hjelp der. Bryn gjør veldig mye med et ansikt - både på godt og vondt:-)
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 5 minutter siden, Hjärtat skrev: Som med alt annet går det jo i trender. Tenker det viktigste er å finne noe du selv er komfortabelt og synes er fint. Jeg er veldig opptatt av bryn, men endrer mening om det sikkert fem ganger i løpet av året. Synes noen av de første var fine, men også de helt naturlige, hadde de bare vært nappet litt mer. Dersom du synes det er vanskelig å finne noe som passer deg kan du jo la bryna dine vokse fritt i et par måneder, og så gå til en salong som har brynsforming, og få hjelp der. Bryn gjør veldig mye med et ansikt - både på godt og vondt:-) TS Husker da jeg gikk i 8 klasse, og da var det en trend i klassen. Å ha markerte øyenbryn, og det ble jo selvfølgelig forferdelig på meg (innser det etter å ha sett bilder hvor jeg hadde svarte øyenbryn). Anonymkode: 035b4...174
Hjärtat Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS Husker da jeg gikk i 8 klasse, og da var det en trend i klassen. Å ha markerte øyenbryn, og det ble jo selvfølgelig forferdelig på meg (innser det etter å ha sett bilder hvor jeg hadde svarte øyenbryn). Anonymkode: 035b4...174 Hihi!🙊 Fort gjort, jeg kan se på bilder som bare er et år gamle, og tenke "how could you?😩" Har forøvrig en gammel bekjent som fortsatt synes tynne, markerte bryn er pent. Ser ut som hun er sponset av Nike, men det får være hennes business. Sier bare at det blir lagt merke til av mange.
Pinkee Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 I alle fall, skal du sminke øyenbryn, så sjekk deg i dagslys før du går ut!!!! Ser altfor mange som ser helt grusomme ut pga altfor hard farging. Særlig når resten er naturlig/lite sminket, ser det bare fælt ut. Er faktisk bedre på de som sminker resten av ansiktet mye også. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #14 Skrevet 28. februar 2016 Syns mange sminker på seg pene bryn. Men selv har jeg naturlige bryn som bare trenger å nappes litt. Har kanskje sånn 3 hår som ser litt malplasserte ut på ene brynet. Ellers er jeg fornøyd. Har fått brynene mine sminket før, men syns bare jeg så rar ut. Anonymkode: 3c0b3...4ae
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Bryn som ser naturlige ut er finest. Drag-queen sminke ser helt forferdelig ut.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 Man må ha en perfekt kropp! Men hadde vi sett alle de perfekte personene som sitter bak tastaturene, da hadde vi fått sjokk. Anonymkode: e11ad...e04
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 Barber dem av og mal på nye, folk med naturlige øyebryn ser jævla stygge ut Anonymkode: 2894a...bca 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 Den 28. februar 2016 at 18.12, AnonymBruker skrev: Jeg synes brynene i det første bildet er helt grusomme, skjønner ikke at noen synes det er fint. Men smaken er som baken. Det andre bildet er mye bedre, men jeg synes ikke de heller ser spesielt naturlige ut. De er bare unaturlige på en penere måte. Men jeg synes det er mye penere med litt smalere bryn enn dette. Anonymkode: a7cbb...735 Seriøst? Hva liker du, da? Anonymkode: 5b54b...f43
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 En må ikke ha perfekte bryn, men bryn som ser noe greie ut er jo greit. Etter min mening er bryn det viktigste i et ansikt, så bryna burde ikke se helt for jævlige ut, slik som noens gjør. Det burde liksom være en form på dem, gjerne en form som passer ansiktet. Altfor mange tvinger på seg selv Cara Delvigne bryn, men nesten ingen kler dette. Jeg mener at en burde se på sin egen tykkelse på bryn, også gå utifra den. Jeg har naturlig tykke, svarte bryn som jeg napper til en form jeg liker, før jeg fyller inn med mørke brunt så formen blir bedre synlig, fordi noen steder er nesten helt hult (bryna mine faller av noen steder), mens venninna mi har syltynne, lysebrune bryn som hun fyller for å vise frem formen. Og husk å alltid sjekke bryna i sterkt lys før du går ut av døra. Jeg har selv gjort den feilen å sminke meg i lys med lav styrke for så å se jævlig ut på skolen. Dette har jeg ikke tenkt på der og da, men nå i ettertid. Nå pleier jeg alltid å spørre mamma hvordan bryna mine ser ut før jeg går ut døra, for før når jeg fylte inn med svart sa hun ofte ifra om at bryna mine var for mørke. Altså: Er alltid er pluss å spørre noen som er nærme deg hvordan bryna dine ser ut, om du har mulighet.
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 Sånn som dette synes jeg er naturlig, velstelt og pent. http://www.isadora.com/global/inspiration/2015/10/25/ogonbryn-tutorial-av-erica/ Og hvis du pynter deg for gutta, er jeg sikker på at 99% foretrekker lite sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå