AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Ja, jeg flytter til høsten og søker inspirasjon til hvordan jeg kan designe soverommet Anonymkode: 0a92f...d63
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Jeg ville søkt litt på Pinterest for inspirasjon. Her blir det oppussing av soverom snart, litt usikker på akkurat hvordan det skal bli, men det blir blåtoner og litt hotellstil. Anonymkode: 7d906...c41
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Pinterest, instagram og interiørblader søker jeg selv inspirasjon. Skulle gjerne ha lagt ut bilde, men vil ikke bli gjenkjent.
Zienna Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Ikke som vårt soverom ser ut akkurat nå Har grunnet taket i dag (furupanet), og så skal det males hvitt. Blir matt dempet sort på alle vegger, for her er en hel vegg med vinduer med hvite lister, så blir ikke for mørkt. Til slutt skal furugolvet males lysegrått. Deco blue er også en nydelig farge til soverommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå