Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har benyttet seg av privat donor?

Jeg lurer på hvordan erfaringer dere har med dette, om det er vanligere enn antatt og om dere har tips å komme med i denne forbindelsen :)

Anonymkode: 88007...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vennepar av meg brukte broren til hun ene, de gjorde hele greia hjemme, med sprøyte og greier. :) Men du mener kanskje de som har gjort det på klinikk. :P

Anonymkode: 064b3...b15

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et vennepar av meg brukte broren til hun ene, de gjorde hele greia hjemme, med sprøyte og greier. :) Men du mener kanskje de som har gjort det på klinikk. :P

Nei, jeg mener de som har gjort det privat :)

Anonymkode: 88007...117

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerte dette?

Skrevet
2 timer siden, Minitroll skrev:

Fungerte dette?

Jepp, og det på første forsøk :) De er i tenkeboksen på nummer 2 og da er det hun andre som skal til pers. Da blir det broren til moren til nummer 1. Nær familie for å si det sånn, men fantastisk at de kan ordne seg på denne måten, er jo rett og slett idyllisk :)

Skrevet

Hehe, kunne høres litt feil ut... Hun skal altså ha barn med broren til dama si, ikke sin egen. Måtte bare poengtere det siden det er kg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...