Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er på utkikk etter eit ansiktsprodukt som eg kan bruka til å få vekk sminke med og som samtidig er nok som ein rens av fjeset (morgen og kveld), har til no brukt den grønne Garnier synergie. Men lurar på om det finst noko dere ville ha anbefalt? Kan gjerne gå opp i pris berre det er bra :)

Hudtypen min er blanding, kan bli veeeldig tørr, men kan også få kviser, i periodar kan dei koma på rad og rekke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje dermalogicas ultracalming cleanser kan være noe for deg? den fjerner sminken godt og er mild, slik at huden ikke tørker ut. det at du får kviser kan nemlig skyldes at huden har blitt for tørr, slik at huden overproduserer talg(som igjen fører til kvisedannelse).

Skrevet
fjerner sminken godt og er mild' date=' slik at huden ikke tørker ut. det at du får kviser kan nemlig skyldes at huden har blitt for tørr, slik at huden overproduserer talg(som igjen fører til kvisedannelse).[/quote']

sånn er min hud, og det som funker bra er renseskummet fra VIC - billig er det også. Men da kan det være nødvendig med god peeling eller maske i tillegg av og til... før brukte jeg dermalogica microfoliant - helt genial, brukte den nesten daglig jeg. nå er den tom og jeg har ikke kjøpt ny... er jo så dyr...

noen som vet hva den forresten koster på LF? hva blir frakten på? under 200 totalt?

Gjest Ethereal
Skrevet

Den koster vel mellom 300 og 350 på LF? Husk at den koster 550 hos hudpleier....

• 2 uker senere...
Gjest biogime
Skrevet

Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...