Gå til innhold

Hva er den kleineste/mest needy oppførselen du har hatt ovenfor en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd et par ganger at når jeg har vært veldig betatt av noen så klarer jeg ikke helt innse når personen evnt ikke er interessert.. Finner på dårlige unnskyldninger for personen og lever i skikkelig fornektelse.. Det resulterer ofte i superkleine meldinger, som der og da virker fornuftige, men i ettertid innser jeg hvor sinnsykt kleine meldingene har vært.. :dry:

Andre som gjør det samme eller er jeg den eneste som ikke klarer å oppføre meg fornuftig? 🙊

Anonymkode: 23cd1...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt likens. Jeg er der nå...

Er interessert i en fyr, vi har hatt sex etpar ganger men det er ALLTID jeg som tar kontakt, men "siden han svarer så kan han ikke være helt uintr" osv. "Kanskje han liker jenter som tar initiativ?" Lager all mulig slags unnskyldninger og kan ikke fatte å forstå hvorfor han ikke er interessert!! 🙊 Ødelegger så mye for meg selv når jeg ikke klarer å holde meg hard. Hver gang jeg er overlegen blir jo gutta maniske, men når jeg byr på meg selv er det 0 interesse tilbake...

Anonymkode: cd523...5a6

• Liker 3
Skrevet

Noe som resulterer i jævlig kleine FYLLEMELDINGER, kan man trygt si.

• Liker 1
Skrevet

Joda man har vel vært der selv :P Som de fleste jenter har.

Anonymkode: 29d34...114

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som resulterer i jævlig kleine FYLLEMELDINGER, kan man trygt si.

Ikke sant 🙈 men da kan man hvertfall "skylde på" alkoholen.. 

Jeg er så utrolig flau over meg selv, sendte noen superkleine meldinger i helgen (edru!!). Lurer på hva den stakkars fyren tenker om meg. Han svarer alltid, men det er bare korte svar.. 

Anonymkode: 23cd1...deb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...